Ebbõl fel tudod kb fogni hogy mirõl van szó ezt bárhogy csinálhatod lenn van fenn van bal oldalt van jobb oldalt van
#include <a_samp>
forward automata()//amikor fenn van az object vagy bárhol
forward automata2()//amikor lenn van az object vagy bárhol
new valtozonev;
new valtozonev2;
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"automata\", 10000, 1);//amikor fenn van az object
SetTimer(\"automata2\", 20000, 1);//amikor lenn van az object
valtozonev = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);//amikor fenn van az object
valtozonev2 = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);//amikor lenn van az object
}
public automata()
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);/amikor fenn van az object
}
public automata2()
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);/amikor lenn van az object
}
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
forward GateCheck();
new mygate;
public OnFilterScriptInit()
{
mygate=CreateDynamicObject(1,0,0,0,0,0,0,-1,-1,-1,300);//ide írd az object zárt pozicióját ....mygate=CreateDynamicObject( ....
}
CMD:test(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,0,0,0))//0-ák helyére írd azt a koordinátát, amelyik közelében kell legyen az ember, hogy mûködjön a parancs
{
// ide írd a VÁM frakció változóját. pl. if(playerinfo[playerid][Munka] == 2)
MoveDynamicObject(mygate, 0,0,0,5,0,0,0);//0-ák helyére tedd a kapu nyílt koordinátáját
SetTimer(\"GateCheck\",10 * 1000,0);
}
return 1;
}
public GateCheck()
{
MoveDynamicObject(mygate,0,0,0,5,0,0,0); //0-ák helyére tedd a kapu zárt koordinátáját, vagyis ami a mygate= után van.
}
//a MoveDynamicObjecteknél az 5 az a sebesség