#include <a_samp>forward automata()//amikor fenn van az object vagy bárholforward automata2()//amikor lenn van az object vagy bárholnew valtozonev;new valtozonev2;public OnGameModeInit(){SetTimer(\"automata\", 10000, 1);//amikor fenn van az objectSetTimer(\"automata2\", 20000, 1);//amikor lenn van az objectvaltozonev = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);//amikor fenn van az objectvaltozonev2 = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);//amikor lenn van az object}public automata(){MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);/amikor fenn van az object}public automata2(){MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);/amikor lenn van az object}
#include <a_samp>#include <zcmd>#include <streamer> forward GateCheck();new mygate; public OnFilterScriptInit(){ mygate=CreateDynamicObject(1,0,0,0,0,0,0,-1,-1,-1,300);//ide írd az object zárt pozicióját ....mygate=CreateDynamicObject( ....}CMD:test(playerid, params[]){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,0,0,0))//0-ák helyére írd azt a koordinátát, amelyik közelében kell legyen az ember, hogy mûködjön a parancs{// ide írd a VÁM frakció változóját. pl. if(playerinfo[playerid][Munka] == 2) MoveDynamicObject(mygate, 0,0,0,5,0,0,0);//0-ák helyére tedd a kapu nyílt koordinátájátSetTimer(\"GateCheck\",10 * 1000,0);}return 1;} public GateCheck(){MoveDynamicObject(mygate,0,0,0,5,0,0,0); //0-ák helyére tedd a kapu zárt koordinátáját, vagyis ami a mygate= után van.}//a MoveDynamicObjecteknél az 5 az a sebesség