Szerző Téma: Object letétele IG és ID-hez rendelés  (Megtekintve 456 alkalommal)

Nem elérhető nyomo

  • 159
    • Profil megtekintése
Object letétele IG és ID-hez rendelés
« Dátum: 2014. Február 07. - 16:12:49 »
0 Show voters
Hogy tudok ID generálni egy objctnek? Azt tudom hogy kell ID hez hozzárendelni, az nem megy hogy elõzõleg lerakott object +1 legyen a következõ object ID-je.  (Jelenleg dinit használok.)
Egy büférendszert szeretnék csinálni, elképzelés: minden büfének van egy fájl ahol a kordinátái vannak eltárolva.
Arra gondoltam hogy csinálnék egy szerver fájlt ahova mentem a büfék számát, az alapból ugye nulla lenne, új bufé letételnél pedig hozzáadok egyet és az lenne a bufé id-je és így tovább.
Hogy szokás ezt csinálni?

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Object letétele IG és ID-hez rendelés
« Válasz #1 Dátum: 2014. Február 07. - 16:53:20 »
+1 Show voters
InIt alatt for ciklussal töltöd be az objecteket, és minden egyes betöltésnél egy globális változó értékét megnöveled eggyel. Így a végeredmény az a szám lesz, amely ID jönne, vagy amelyik az utolsó betöltött object ID-je (attól függõen, hogy hogyan állítod be). Persze csak ha utána nem raksz le egyetlen egy objectet sem, akkor mûködik a dolog (persze ha lerakáskor növeled az értéket 1-el, akkor továbbra is mûködni fog). Mindez dinivel nem tudom, hogy lenne megoldható... Ilyenekre adatbázis ajánlatos...

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Object letétele IG és ID-hez rendelés
« Válasz #2 Dátum: 2014. Február 07. - 17:11:23 »
+1 Show voters
Bár nem egészen az amit te kértél, de merem ajánlani neked az én In Game kezelõ object filterscriptemet. Tudsz vele objectet másolni, lerakni, helyezni, törölni, menti adatbázisba és egyszerûen mivel egy fájl csak és van neki in game object lista keresõje (lista az összes objectel, mint a 0.3x-es skin választó csak ez objectel) és még több funkciót is tartalmaz. Ide kattintva tudod megtekinteni és letölteni ha szeretnéd. Egyszerûbben megoldható az objectek kezelése, mint amit te akarnál ami egy viszonylag bonyolult dolog kezdõ fejjel object \"editort\" létrehozni fõleg úgy ahogy te szeretnéd, szerintem ez egy sokkal kényelmesebb módja az egésznek (és ezt nem azért mondom, hogy a saját filterscriptemet reklmámozzam, aki ismer tudja, hogy nem az a fajta ember vagyok). Remélem volt valami haszna a hozzászólásomnak, minden esetre sok sikert, betöltéshez / mentéshez pedig ajánlom az alap fájlkezelõket mert kevés objectszámnál a leggyorsabban dolgoznak bármelyik mentés/fájlkezelõnél. ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal