GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: negyes44 - 2011. július 29. - 22:54:07

Cím: Object jármûre
Írta: negyes44 - 2011. július 29. - 22:54:07
Sziasztok.
Letöltöttem innen egy neon scriptet, ami kiderült sajnos hogy R7 re van írva. Nekem csak annyira lenne szükségem, hogy a jármûvek tetejére tudok-e tenni rendõrségi villogót. Ha van ilyen az Object ID je kellene.
Köszönöm
Cím: Object jármûre
Írta: herban - 2011. július 29. - 22:57:10
Object ID: 18646
Itt megtalálod leközelebb:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Objects_0.3c
Cím: Object jármûre
Írta: negyes44 - 2011. július 29. - 23:14:18
Nagyon köszönöm a gyors segítséged!
Nézd, ezt letöltöttem:
 
http://sampforum.hu/index.php?topic=9726.0

 
Ugyan ez az ID van, de mégsem csatolja fel :S Hozzászólásokban írják hogy 3.0c R7 re lett írva nekem R3-om van. de én a kódban nem látok semmi furát.
Cím: Object jármûre
Írta: Mike. - 2011. július 29. - 23:16:50
http://solidfiles.com/d/4de7b/
Ezt töltsd le
Nekem ezzel jó volt!
Cím: Object jármûre
Írta: negyes44 - 2011. július 29. - 23:27:25
Köszi!
Letöltöttem, feljön a Dialog, de nem történik semmi :S
Cím: Object jármûre
Írta: Norby - 2011. július 29. - 23:53:00
Hello
Tessék egy AttavhObjetcToVehicle Editor vagyis ilyen kocsira object editor féleség nah mind1 xDDD
az a lényeg hogy jó
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=272552
Cím: Object jármûre
Írta: Mike. - 2011. július 30. - 00:04:42
Idézetet írta: negyes44 date=1311974845\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9984\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi!
Letöltöttem, feljön a Dialog, de nem történik semmi :S
 
Akkor nálad valami bezavarhat,mert ugyanis én is ezt használom és nekem megy rendesen!
Cím: Object jármûre
Írta: negyes44 - 2011. július 30. - 00:47:35
Akkor nálad valami bezavarhat,mert ugyanis én is ezt használom és nekem megy rendesen![/quote]
Nem tudom mi lehet, betöltöttem egy alap Grand Larc modot, semmi script csak a neon és ugyan az :S Dialog elõjön, rákattintok valamire, kiválasztom, eltûnik. Reakció semmi.
Cím: Object jármûre
Írta: kadaradam - 2011. július 30. - 10:17:40
sziréna:
[pawn]
if(strcmp(\"/sziréna\",cmdtext,true, 10) == 0)
        {
        new Object = CreateDynamicObject(18646,1.1,1.1,1.1,1.1,1.1,1.1);
        AttachObjectToVehicle(Object, vehicleid, -0.564999, 0.125000, 0.879999, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //Object Model: 18646 |
        return 1;
        }[/pawn]
Cím: Object jármûre
Írta: negyes44 - 2011. július 30. - 12:16:30
Köszönöm, Hát ezt nem értem, egyszerûen beírom és nem történik semmi. Itt valami tuti bekavar.
Cím: Object jármûre
Írta: kadaradam - 2011. július 30. - 13:52:09
Ezt én csináltam,és ugyan ezt használom a szerveremen,szóval mûködnie kellene!
Cím: Object jármûre
Írta: lusta19 - 2011. július 31. - 08:47:04
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])

 
Ez alá tegyed.
 
if(strcmp(\"/sziréna\",cmdtext,true, 10) == 0)
        {
        new Object = CreateDynamicObject(18646,1.1,1.1,1.1,1.1,1.1,1.1);
        AttachObjectToVehicle(Object, vehicleid, -0.564999, 0.125000, 0.879999, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //Object Model: 18646 |
        return 1;
        }
Cím: Object jármûre
Írta: Zsolesszka - 2011. július 31. - 09:15:25
Elsõnek is nem a CreateDynamicObject-tel kellene létrehozni az objectet hanem sima CreateObject funkcióval.
Másodjára meg kellene határozni a jármû azonosító számát is, hogy szegény AttachObjectToVehicle tudja hogy melyik jármûre helyezze az (*)objectet.
[pawn]
if(strcmp(\"/sziréna\", cmdtext, true) == 0)
{
   new
      vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(vehicleid)
   {
      new Object = CreateObject(18646, 1.1, 1.1, 1.1, 1.1, 1.1, 1.1);
      AttachObjectToVehicle(Object, vehicleid, -0.564999, 0.125000, 0.879999, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //Object Model: 18646 |
   } else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem tartozkódsz egy jármûben se.\");
   return 1;
}   
[/pawn]