Szerző Téma: 3D Text nem megy!  (Megtekintve 719 alkalommal)

3D Text nem megy!
« Dátum: 2012. május 10. - 16:45:23 »
0 Show voters
A szerveremen minden 3dtext megy kiveve az az egy textem amit a kocsira akartam tenni.Tobbszor is at neztem de nem latom az okat.Igy nez ki hogy:
 

new Text3D:vehdamage;
new dmgupdate;
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) // Player entered a vehicle as a driver
    {
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
       
        vehdamage = Create3DTextLabel( \"VehDamage\", 0x008080FF, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1);
        Attach3DTextLabelToVehicle( vehdamage, vehicleid, 0.0, 0.0, 2.0);
       
dmgupdate = SetTimer(\"damageupdate\", 2000, 1);
    } else if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER && newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT) {
    KillTimer(dmgupdate);
    Delete3DTextLabel(Text3D:vehdamage);
    }
    return 1;
}
forward damageupdate(playerid);
public damageupdate(playerid)
{
new dmgstr[10],Float:vhp;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehicleid, vhp);
if(900 < vhp <= 1000) {
format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooooooo\");
} else if(800 < vhp <= 900) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooooooo\");
    } else if(700 < vhp <= 800) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooooo\");
} else if(600 < vhp <= 700) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooooo\");
} else if(500 < vhp <= 600) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooo\");
} else if(400 < vhp <= 500) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooo\");
} else if(300 < vhp <= 400) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooo\");
} else if(200 < vhp <= 300) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooo\");
} else if(100 < vhp <= 200) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oo\");
}
Update3DTextLabelText(vehdamage, 0xFFFFFFFF, dmgstr);
return 1;
}

 
Szoval a lenyege az hogy minnel kevesebb hp ja van a kocsinak,annal kevesebb pontot mutasson.Meg nincsen kesz,mert azt fogom meg meg csinalni hogy ne tunjon el,hanem csak valljon szurkeve,viszont addig nem kezdtem bele ameddig nem mukodik legalabb ennyi.
Azt kene csinalja,hogy ha barmilyen kocsiba be ulok jelenjen meg a 3D Text,de semmi. :S
Koszonom vallaszod
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 10. - 16:47:45 írta xSkillZ7x »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
3D Text nem megy!
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 11. - 14:02:23 »
0 Show voters
Szerintem az OnPlayerEnterVehicle alá írd be.. az elsõ kódott.. StateChange alatt.!

3D Text nem megy!
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 11. - 19:13:41 »
0 Show voters
Sajnos igy sem mukodik.Azert kossz
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 11. - 19:45:55 írta xSkillZ7x »

3D Text nem megy!
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 10. - 16:45:23 »
0 Show voters
A szerveremen minden 3dtext megy kiveve az az egy textem amit a kocsira akartam tenni.Tobbszor is at neztem de nem latom az okat.Igy nez ki hogy:
 

new Text3D:vehdamage;
new dmgupdate;
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) // Player entered a vehicle as a driver
    {
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
       
        vehdamage = Create3DTextLabel( \"VehDamage\", 0x008080FF, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1);
        Attach3DTextLabelToVehicle( vehdamage, vehicleid, 0.0, 0.0, 2.0);
       
dmgupdate = SetTimer(\"damageupdate\", 2000, 1);
    } else if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER && newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT) {
    KillTimer(dmgupdate);
    Delete3DTextLabel(Text3D:vehdamage);
    }
    return 1;
}
forward damageupdate(playerid);
public damageupdate(playerid)
{
new dmgstr[10],Float:vhp;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehicleid, vhp);
if(900 < vhp <= 1000) {
format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooooooo\");
} else if(800 < vhp <= 900) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooooooo\");
    } else if(700 < vhp <= 800) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooooo\");
} else if(600 < vhp <= 700) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooooo\");
} else if(500 < vhp <= 600) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooo\");
} else if(400 < vhp <= 500) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooo\");
} else if(300 < vhp <= 400) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooo\");
} else if(200 < vhp <= 300) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooo\");
} else if(100 < vhp <= 200) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oo\");
}
Update3DTextLabelText(vehdamage, 0xFFFFFFFF, dmgstr);
return 1;
}

 
Szoval a lenyege az hogy minnel kevesebb hp ja van a kocsinak,annal kevesebb pontot mutasson.Meg nincsen kesz,mert azt fogom meg meg csinalni hogy ne tunjon el,hanem csak valljon szurkeve,viszont addig nem kezdtem bele ameddig nem mukodik legalabb ennyi.
Azt kene csinalja,hogy ha barmilyen kocsiba be ulok jelenjen meg a 3D Text,de semmi. :S
Koszonom vallaszod
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 10. - 16:47:45 írta xSkillZ7x »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
3D Text nem megy!
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 11. - 14:02:23 »
0 Show voters
Szerintem az OnPlayerEnterVehicle alá írd be.. az elsõ kódott.. StateChange alatt.!

3D Text nem megy!
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 11. - 19:13:41 »
0 Show voters
Sajnos igy sem mukodik.Azert kossz
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 11. - 19:45:55 írta xSkillZ7x »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal