#include a_samppublic OnGameModeInit(){CreateObject(3050, 1538.5, -1638.8000488281, 15, 0, 0, 178);CreateObject(3050, 1538.6999511719, -1634, 14.800000190735, 0, 0, 90);CreateObject(3050, 1538.8000488281, -1631.1999511719, 14.89999961853, 0, 0, 90);CreateObject(3050, 1539.6999511719, -1615.3000488281, 14.800000190735, 0, 0, 80);CreateObject(2909, 1539.6999511719, -1614, 17.200000762939, 0, 0, 0);CreateObject(2909, 1539.6999511719, -1606.5999755859, 17.200000762939, 0, 0, 0);CreateObject(2909, 1543.8000488281, -1602.3000488281, 17.299999237061, 0, 0, 269.99996948242);CreateObject(2909, 1552.0999755859, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);CreateObject(2909, 1560.5999755859, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);CreateObject(2909, 1568.9000244141, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);CreateObject(2909, 1577.4000244141, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);CreateObject(2909, 1585.6999511719, -1602.5999755859, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);CreateObject(2909, 1594.1999511719, -1602.5999755859, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);CreateObject(2909, 1602.5, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);CreateObject(2909, 1603.8000488281, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);CreateObject(2909, 1608.0999755859, -1606.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);CreateObject(2909, 1608, -1615.1999511719, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);CreateObject(2909, 1607.9000244141, -1623.5, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);CreateObject(2909, 1608.0999755859, -1631.8000488281, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);CreateObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 0, 0, 270);return 1;}forward ajtotimer(); // prototípuspublic ajtotimer(){new asd [MAX_PLAYERS];new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5)) { nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval}
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\filterscripts\\autokapu.pwn(40) : error 035: argument type mismatch (argument 1)C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\filterscripts\\autokapu.pwn(42) : error 035: argument type mismatch (argument 1)Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
#include a_sampnew asd;public OnGameModeInit(){asd = CreateObject(3050, 1538.5, -1638.8000488281, 15, 0, 0, 178);return 1;}forward ajtotimer(); // prototípuspublic ajtotimer(){new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5)) { nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval}
#include a_sampnew asd;public OnGameModeInit(){//asd = object, amit mozgatni szeretnél ( CreateObject )return 1;}forward ajtotimer(); // prototípuspublic ajtotimer(){new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) // minden játékost ellenõrzünk { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5)) { nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval}