Sziasztok!Kérném a segítségeteket...
#include a_samp
public OnGameModeInit()
{
CreateObject(3050, 1538.5, -1638.8000488281, 15, 0, 0, 178);
CreateObject(3050, 1538.6999511719, -1634, 14.800000190735, 0, 0, 90);
CreateObject(3050, 1538.8000488281, -1631.1999511719, 14.89999961853, 0, 0, 90);
CreateObject(3050, 1539.6999511719, -1615.3000488281, 14.800000190735, 0, 0, 80);
CreateObject(2909, 1539.6999511719, -1614, 17.200000762939, 0, 0, 0);
CreateObject(2909, 1539.6999511719, -1606.5999755859, 17.200000762939, 0, 0, 0);
CreateObject(2909, 1543.8000488281, -1602.3000488281, 17.299999237061, 0, 0, 269.99996948242);
CreateObject(2909, 1552.0999755859, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1560.5999755859, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1568.9000244141, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1577.4000244141, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1585.6999511719, -1602.5999755859, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1594.1999511719, -1602.5999755859, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1602.5, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1603.8000488281, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1608.0999755859, -1606.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(2909, 1608, -1615.1999511719, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(2909, 1607.9000244141, -1623.5, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(2909, 1608.0999755859, -1631.8000488281, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 0, 0, 270);
return 1;
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
new asd [MAX_PLAYERS];
new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5)) {
nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
}
}
if(nyissuk)
MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
else
MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}
és az errorok
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\filterscripts\\autokapu.pwn(40) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\filterscripts\\autokapu.pwn(42) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
a segítségeteket elõre is köszi
#include a_samp
new asd;
public OnGameModeInit()
{
asd = CreateObject(3050, 1538.5, -1638.8000488281, 15, 0, 0, 178);
return 1;
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5)) {
nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
}
}
if(nyissuk)
MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
else
MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}
Nem jól és nem jó helyen hoztad létre a változót!
#include a_samp
new asd;
public OnGameModeInit()
{
//asd = object, amit mozgatni szeretnél ( CreateObject )
return 1;
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer()
{
new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) // minden játékost ellenõrzünk
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5))
{
nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
}
}
if(nyissuk)
MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
else
MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}