Szerző Téma: Object hiba.  (Megtekintve 746 alkalommal)

Object hiba.
« Dátum: 2012. október 04. - 16:11:40 »
0 Show voters
Sziasztok!Kérném a segítségeteket...
 

#include a_samp
public OnGameModeInit()
{
CreateObject(3050, 1538.5, -1638.8000488281, 15, 0, 0, 178);
CreateObject(3050, 1538.6999511719, -1634, 14.800000190735, 0, 0, 90);
CreateObject(3050, 1538.8000488281, -1631.1999511719, 14.89999961853, 0, 0, 90);
CreateObject(3050, 1539.6999511719, -1615.3000488281, 14.800000190735, 0, 0, 80);
CreateObject(2909, 1539.6999511719, -1614, 17.200000762939, 0, 0, 0);
CreateObject(2909, 1539.6999511719, -1606.5999755859, 17.200000762939, 0, 0, 0);
CreateObject(2909, 1543.8000488281, -1602.3000488281, 17.299999237061, 0, 0, 269.99996948242);
CreateObject(2909, 1552.0999755859, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1560.5999755859, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1568.9000244141, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1577.4000244141, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1585.6999511719, -1602.5999755859, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1594.1999511719, -1602.5999755859, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1602.5, -1602.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1603.8000488281, -1602.5, 17.299999237061, 0, 0, 269.99450683594);
CreateObject(2909, 1608.0999755859, -1606.6999511719, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(2909, 1608, -1615.1999511719, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(2909, 1607.9000244141, -1623.5, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(2909, 1608.0999755859, -1631.8000488281, 17.299999237061, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 0, 0, 270);
return 1;
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
new asd [MAX_PLAYERS];
new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5)) {
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

 
és az errorok
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\filterscripts\\autokapu.pwn(40) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\filterscripts\\autokapu.pwn(42) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 
a segítségeteket elõre is köszi
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 04. - 17:57:27 írta JBauer »

Object hiba.
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 04. - 16:16:58 »
0 Show voters
Mit nyitsz mert nincs létrehozva az obiect.

Object hiba.
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 04. - 17:08:31 »
0 Show voters
de létre van hozva vagy hogy érted?

Object hiba.
« Válasz #3 Dátum: 2012. október 04. - 17:16:46 »
0 Show voters
Akkor nincs neki adva egy változó.

Object hiba.
« Válasz #4 Dátum: 2012. október 04. - 17:18:49 »
0 Show voters
Írnál egy példát?Köszi

Object hiba.
« Válasz #5 Dátum: 2012. október 04. - 17:30:23 »
0 Show voters

#include a_samp
new asd;
public OnGameModeInit()
{
asd = CreateObject(3050, 1538.5, -1638.8000488281, 15, 0, 0, 178);
return 1;
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5)) {
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Object hiba.
« Válasz #6 Dátum: 2012. október 04. - 17:47:11 »
0 Show voters
Nem jól és nem jó helyen hoztad létre a változót!
 

#include a_samp
new asd;
public OnGameModeInit()
{
//asd = object, amit mozgatni szeretnél ( CreateObject )
return 1;
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer()
{
new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
      for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) // minden játékost ellenõrzünk
      {
             if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
             if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5))
     {
             nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
             break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
            }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(asd, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Object hiba.
« Válasz #7 Dátum: 2012. október 04. - 17:56:51 »
0 Show voters
[mod]A témanév ne \"segítsetek plsplspls\" legyen, hanem egyértelmûen ami a kérdésre utal. (Az ilyen témák szó nélkül törlésre kerülhetnek, ez függ a moderátor hangulatától, lehet csak átnevezi a témád így mielõtt panaszkodnál hogy törölték, lehet csak átnevezte egy moderátor.)[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal