public OnPlayerSpawn(playerid){if(IsPlayerNPC(playerid)){ new npcname[24]; GetPlayerName(playerid, npcname, 24); if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true)) { SetPlayerInterior(playerid, 1); SetPlayerSkin(playerid, 87); ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1,1);}return 1;}return 1;}
if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true)) ez helyett: if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
public OnGameModeInit(){ SetTimer(\"NPCAnim\", 1000, true); return 1;}forward NPCAnim();public NPCAnim();{ new nev[24]; for(new x = 0; x < GetMaxPlayers(); x++) { if(!IsPlayerNPC(x)) continue; GetPlayerName(x, nev, 24); if(!strcmp(nev, \"NPC1\", true)) { ApplyAnimation(x,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1,1); } } return 1;}
if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true)) ez helyett: if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true)) Ez pont az ellenkezõje.. Ha az npc neve nem NPC1 akkor fut le a függvény. [/quote]ez pont az mikor a neve NPC1,akkor fut le a kombináció,és az övénél meg akkor ha nem NPC1 a neve
if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true)) ez helyett: if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true)) [/quote]Ez pont az ellenkezõje.. Ha az npc neve nem NPC1 akkor fut le a függvény. [/quote]ez pont az mikor a neve NPC1,akkor fut le a kombináció,és az övénél meg akkor ha nem NPC1 a neve [/quote] Teszteld le és meglátod hogy igazam van.