Szerző Téma: MYSQL R7 PLUGIN Help!  (Megtekintve 1185 alkalommal)

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
MYSQL R7 PLUGIN Help!
« Dátum: 2012. Május 11. - 17:57:48 »
0 Show voters
Üdv
Vki segítene nekem egy mysql r7-re írt register system-et összedobni?
Mert régen tudtam még, amikor a régebbi falyta plugin volt, de most nemértem már ezt a gyórsítós izét...
Ennyit mondjatok meg, hogy ezt hogy lehet megcsinálni?
Ezt kellene lecserélni az újfajtára
 

format(Query,sizeof(Query),\"SELECT * FROM `Users` WHERE `Name` = \'%s\'\",Name(playerid));
mysql_query(Query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() != 0)
{
LoginDialog(playerid);
}
else
{
    RegisterDialog(playerid);
}
mysql_free_result();
Meg kellene egy automatikusan bejelentkezõ rész, de azt nem akartam kiírni ide, az public(a régebbi)
Help pls
 

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MYSQL R7 PLUGIN Help!
« Válasz #1 Dátum: 2012. Május 11. - 19:04:43 »
0 Show voters

Lofasz(...)
{
format(Query,sizeof(Query),\"SELECT * FROM `Users` WHERE `Name` = \'%s\'\", Name(playerid));
mysql_function_query(1, Query, true, \"THREAD_CheckAccount\", \"d\", playerid);
}
forward THREAD_CheckAccount(playerid);
public THREAD_CheckAccount(playerid)
{
new
rows,
fields;
cache_get_data(rows, fields);
if(rows)
{
LoginDialog(playerid);
}
else
{
RegisterDialog(playerid);
}
return 1;
}

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
MYSQL R7 PLUGIN Help!
« Válasz #2 Dátum: 2012. Május 11. - 20:03:15 »
0 Show voters
Köszi!
Az autologinba segítenél még?
hogy oda kell e sscanf feldarabolás, vagy vmi...
írniál még egy olyan sablont??
thx

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MYSQL R7 PLUGIN Help!
« Válasz #3 Dátum: 2012. Május 11. - 20:27:00 »
0 Show voters
Nekem így néz ki, próbáld ez alapján:
 

// Lekérdezés
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `players` WHERE `name` = \'%s\' AND `ip` = \'%s\'\", pName(playerid), ip);
mysql_function_query(1, query, true, \"THREAD_Autologin\", \"d\", playerid);
forward THREAD_Autologin(playerid);
public THREAD_Autologin(playerid)
{
new
    rows,
    fields;
cache_get_data(rows, fields);
if(rows != 0)
{
LoginPlayer(playerid);
switch(GetPVarInt(playerid, \"Level\"))
{
    case 0: country = \"~w~Játékos\";
      case 1: country = \"~b~Moderátor\";
   case 2: country = \"~g~Adminisztrátor\";
   case 3: country = \"~y~Fõadmin\";
   case 4: country = \"~r~Tulajdonos\";
}
format(i_str, sizeof(i_str), \"~g~~h~Automatikusan ~h~bejelentkeztél~w~! ~b~~h~~h~(~w~Rang: %s~b~~h~~h~)\", country);
InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, i_str);
}
return 1;
}
 
stock LoginPlayer(playerid)
{
//printf(\"LoginPlayer(playerid = %s(%d)\", pName(playerid), playerid);
new
    Tick1 = GetTickCount();
new
PVarSet[65],
Float:DeathA,
_HorseShoes[128],
hSh[50],
iPhotos[50],
_Oysters[128],
szPhotos[128],
szElements[128],
iElement[30],
Clothes[64],
MyText[64],
cVar[8],
mVar,
iHydType,
bool:mUse,
mText[45],
Float:mOffset,
oYs[50],
Float:Spin[3],
i,
iRegID = GetPVarInt(playerid, \"LineID\");
if(!iRegID) return print(!\"Login Player error! Wrong line ID!\");
PlayerInfo[playerid][pRegID] = iRegID;
cache_get_row(0, 2, name); PlayerInfo[playerid][fRegID] = strval(name); // Forum ID
cache_get_row(0, 7, name); PVarSet[0] = strval(name); // Level
cache_get_row(0, 8, name); PVarSet[1] = strval(name); // Money
cache_get_row(0, 9, name); PVarSet[2] = strval(name); // Bank
cache_get_row(0, 10, name); PVarSet[3] = strval(name); // Kills
cache_get_row(0, 11, name); PVarSet[4] = strval(name); // Deaths
cache_get_row(0, 12, name); PVarSet[32] = strval(name); // Killstreak
cache_get_row(0, 13, name); PVarSet[5] = strval(name); // Score
cache_get_row(0, 14, name); PVarSet[6] = strval(name); // Fightingstyle
cache_get_row(0, 15, name); PVarSet[8] = strval(name); // Reactionwins
cache_get_row(0, 16, name); PVarSet[30] = strval(name); // Goldpots
cache_get_row(0, 17, name); PlayerInfo[playerid][pTotalSeconds] = strval(name); // Online Time
cache_get_row(0, 18, name); PVarSet[10] = strval(name); // Posts
cache_get_row(0, 19, name); PVarSet[11] = strval(name); // HQ
cache_get_row(0, 20, name); PVarSet[13] = strval(name); // Warns
cache_get_row(0, 21, name); PVarSet[28] = strval(name); // Races
cache_get_row(0, 22, name); PVarSet[38] = strval(name); // Rablasok
cache_get_row(0, 23, name); PVarSet[39] = strval(name); // Rangeshot
cache_get_row(0, 24, name); PVarSet[40] = strval(name); // Nitro State
cache_get_row(0, 25, name); PVarSet[42] = strval(name); // Laser Pointer
cache_get_row(0, 26, name); PVarSet[43] = strval(name); // Last Rabolt
cache_get_row(0, 27, name); PVarSet[44] = strval(name); // ID Color
cache_get_row(0, 28, name); PVarSet[45] = strval(name); // Flagtime
cache_get_row(0, 29, name); PVarSet[46] = strval(name); // BCartime
cache_get_row(0, 30, name); PVarSet[47] = strval(name); // Fuvarok
cache_get_row(0, 31, name); PVarSet[55] = strval(name); // Stuntbonus
cache_get_row(0, 32, name); PVarSet[62] = strval(name); // Fallout Won
cache_get_row(0, 33, name); PVarSet[63] = strval(name); // Mute Time
cache_get_row(0, 34, name); PVarSet[64] = strval(name); // Freeze Time
cache_get_row(0, 35, name); X = floatstr(name); // SavedX
cache_get_row(0, 36, name); Y = floatstr(name); // SavedY
cache_get_row(0, 37, name); Z = floatstr(name); // SavedZ
cache_get_row(0, 38, name); PVarSet[14] = strval(name); // Interior
cache_get_row(0, 39, name); PVarSet[15] = strval(name); // World
cache_get_row(0, 40, name); Angle = floatstr(name); // World
cache_get_row(0, 41, name); V[0] = floatstr(name); // DeathX
cache_get_row(0, 42, name); V[1] = floatstr(name); // DeathY
cache_get_row(0, 43, name); V[2] = floatstr(name); // DeathZ
cache_get_row(0, 44, name); DeathA = floatstr(name); // DeathA
cache_get_row(0, 45, name); PVarSet[52] = strval(name); // DeathInt
cache_get_row(0, 46, name); PVarSet[53] = strval(name); // DeathWorld
cache_get_row(0, 47, name); iHydType = strval(name); // Hydraulics Type
cache_get_row(0, 48, name); Spin[0] = floatstr(name); // SpinX
cache_get_row(0, 49, name); Spin[1] = floatstr(name); // SpinY
cache_get_row(0, 50, name); Spin[2] = floatstr(name); // SpinZ
cache_get_row(0, 53, name); PVarSet[51] = strval(name); // Chatcolor
cache_get_row(0, 54, name); PVarSet[50] = strval(name); // Walkstyle
cache_get_row(0, 55, name); PVarSet[17] = strval(name); // Jailtime
cache_get_row(0, 57, name); PVarSet[19] = strval(name); // Autorepair
cache_get_row(0, 60, name); Health = floatstr(name); // Boost
cache_get_row(0, 61, name); Armour = floatstr(name); // Hopping
cache_get_row(0, 62, name); PVarSet[34] = strval(name); // Boost Key
cache_get_row(0, 63, name); PVarSet[35] = strval(name); // Hopping Key
cache_get_row(0, 64, name); PVarSet[36] = strval(name); // Flip Key
cache_get_row(0, 67, name); PVarSet[33] = strval(name); // Weather
cache_get_row(0, 68, name); PVarSet[23] = strval(name); // Time
cache_get_row(0, 69, name); PVarSet[24] = strval(name); // CarColor1
cache_get_row(0, 70, name); PVarSet[56] = strval(name); // CarColor2
cache_get_row(0, 71, name); PVarSet[57] = strval(name); // Paintjob
cache_get_row(0, 72, name); PVarSet[58] = strval(name); // Fav Wheel
cache_get_row(0, 73, name); PVarSet[25] = strval(name); // Spawn location
cache_get_row(0, 74, name); PVarSet[26] = strval(name); // Favskin
cache_get_row(0, 75, name); PVarSet[37] = strval(name); // Armedweapon
cache_get_row(0, 76, name); PVarSet[27] = strval(name); // Color
cache_get_row(0, 79, name); g_PlayerFlags[playerid] = e_PlayerFlags:strval(name);// \"clicktele\" -> PlayerFlags
// printf(\"Flags: %d, Name: %s\", g_PlayerFlags[playerid], name);
/////// Stb kód ide...
//
}

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
MYSQL R7 PLUGIN Help!
« Válasz #4 Dátum: 2012. Május 13. - 07:26:42 »
0 Show voters
...
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 13. - 11:11:36 írta totar »

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
MYSQL R7 PLUGIN Help!
« Válasz #5 Dátum: 2012. Május 11. - 17:57:48 »
0 Show voters
Üdv
Vki segítene nekem egy mysql r7-re írt register system-et összedobni?
Mert régen tudtam még, amikor a régebbi falyta plugin volt, de most nemértem már ezt a gyórsítós izét...
Ennyit mondjatok meg, hogy ezt hogy lehet megcsinálni?
Ezt kellene lecserélni az újfajtára
 

format(Query,sizeof(Query),\"SELECT * FROM `Users` WHERE `Name` = \'%s\'\",Name(playerid));
mysql_query(Query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() != 0)
{
LoginDialog(playerid);
}
else
{
    RegisterDialog(playerid);
}
mysql_free_result();
Meg kellene egy automatikusan bejelentkezõ rész, de azt nem akartam kiírni ide, az public(a régebbi)
Help pls
 

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MYSQL R7 PLUGIN Help!
« Válasz #6 Dátum: 2012. Május 11. - 19:04:43 »
0 Show voters

Lofasz(...)
{
format(Query,sizeof(Query),\"SELECT * FROM `Users` WHERE `Name` = \'%s\'\", Name(playerid));
mysql_function_query(1, Query, true, \"THREAD_CheckAccount\", \"d\", playerid);
}
forward THREAD_CheckAccount(playerid);
public THREAD_CheckAccount(playerid)
{
new
rows,
fields;
cache_get_data(rows, fields);
if(rows)
{
LoginDialog(playerid);
}
else
{
RegisterDialog(playerid);
}
return 1;
}

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
MYSQL R7 PLUGIN Help!
« Válasz #7 Dátum: 2012. Május 11. - 20:03:15 »
0 Show voters
Köszi!
Az autologinba segítenél még?
hogy oda kell e sscanf feldarabolás, vagy vmi...
írniál még egy olyan sablont??
thx

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MYSQL R7 PLUGIN Help!
« Válasz #8 Dátum: 2012. Május 11. - 20:27:00 »
0 Show voters
Nekem így néz ki, próbáld ez alapján:
 

// Lekérdezés
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `players` WHERE `name` = \'%s\' AND `ip` = \'%s\'\", pName(playerid), ip);
mysql_function_query(1, query, true, \"THREAD_Autologin\", \"d\", playerid);
forward THREAD_Autologin(playerid);
public THREAD_Autologin(playerid)
{
new
    rows,
    fields;
cache_get_data(rows, fields);
if(rows != 0)
{
LoginPlayer(playerid);
switch(GetPVarInt(playerid, \"Level\"))
{
    case 0: country = \"~w~Játékos\";
      case 1: country = \"~b~Moderátor\";
   case 2: country = \"~g~Adminisztrátor\";
   case 3: country = \"~y~Fõadmin\";
   case 4: country = \"~r~Tulajdonos\";
}
format(i_str, sizeof(i_str), \"~g~~h~Automatikusan ~h~bejelentkeztél~w~! ~b~~h~~h~(~w~Rang: %s~b~~h~~h~)\", country);
InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, i_str);
}
return 1;
}
 
stock LoginPlayer(playerid)
{
//printf(\"LoginPlayer(playerid = %s(%d)\", pName(playerid), playerid);
new
    Tick1 = GetTickCount();
new
PVarSet[65],
Float:DeathA,
_HorseShoes[128],
hSh[50],
iPhotos[50],
_Oysters[128],
szPhotos[128],
szElements[128],
iElement[30],
Clothes[64],
MyText[64],
cVar[8],
mVar,
iHydType,
bool:mUse,
mText[45],
Float:mOffset,
oYs[50],
Float:Spin[3],
i,
iRegID = GetPVarInt(playerid, \"LineID\");
if(!iRegID) return print(!\"Login Player error! Wrong line ID!\");
PlayerInfo[playerid][pRegID] = iRegID;
cache_get_row(0, 2, name); PlayerInfo[playerid][fRegID] = strval(name); // Forum ID
cache_get_row(0, 7, name); PVarSet[0] = strval(name); // Level
cache_get_row(0, 8, name); PVarSet[1] = strval(name); // Money
cache_get_row(0, 9, name); PVarSet[2] = strval(name); // Bank
cache_get_row(0, 10, name); PVarSet[3] = strval(name); // Kills
cache_get_row(0, 11, name); PVarSet[4] = strval(name); // Deaths
cache_get_row(0, 12, name); PVarSet[32] = strval(name); // Killstreak
cache_get_row(0, 13, name); PVarSet[5] = strval(name); // Score
cache_get_row(0, 14, name); PVarSet[6] = strval(name); // Fightingstyle
cache_get_row(0, 15, name); PVarSet[8] = strval(name); // Reactionwins
cache_get_row(0, 16, name); PVarSet[30] = strval(name); // Goldpots
cache_get_row(0, 17, name); PlayerInfo[playerid][pTotalSeconds] = strval(name); // Online Time
cache_get_row(0, 18, name); PVarSet[10] = strval(name); // Posts
cache_get_row(0, 19, name); PVarSet[11] = strval(name); // HQ
cache_get_row(0, 20, name); PVarSet[13] = strval(name); // Warns
cache_get_row(0, 21, name); PVarSet[28] = strval(name); // Races
cache_get_row(0, 22, name); PVarSet[38] = strval(name); // Rablasok
cache_get_row(0, 23, name); PVarSet[39] = strval(name); // Rangeshot
cache_get_row(0, 24, name); PVarSet[40] = strval(name); // Nitro State
cache_get_row(0, 25, name); PVarSet[42] = strval(name); // Laser Pointer
cache_get_row(0, 26, name); PVarSet[43] = strval(name); // Last Rabolt
cache_get_row(0, 27, name); PVarSet[44] = strval(name); // ID Color
cache_get_row(0, 28, name); PVarSet[45] = strval(name); // Flagtime
cache_get_row(0, 29, name); PVarSet[46] = strval(name); // BCartime
cache_get_row(0, 30, name); PVarSet[47] = strval(name); // Fuvarok
cache_get_row(0, 31, name); PVarSet[55] = strval(name); // Stuntbonus
cache_get_row(0, 32, name); PVarSet[62] = strval(name); // Fallout Won
cache_get_row(0, 33, name); PVarSet[63] = strval(name); // Mute Time
cache_get_row(0, 34, name); PVarSet[64] = strval(name); // Freeze Time
cache_get_row(0, 35, name); X = floatstr(name); // SavedX
cache_get_row(0, 36, name); Y = floatstr(name); // SavedY
cache_get_row(0, 37, name); Z = floatstr(name); // SavedZ
cache_get_row(0, 38, name); PVarSet[14] = strval(name); // Interior
cache_get_row(0, 39, name); PVarSet[15] = strval(name); // World
cache_get_row(0, 40, name); Angle = floatstr(name); // World
cache_get_row(0, 41, name); V[0] = floatstr(name); // DeathX
cache_get_row(0, 42, name); V[1] = floatstr(name); // DeathY
cache_get_row(0, 43, name); V[2] = floatstr(name); // DeathZ
cache_get_row(0, 44, name); DeathA = floatstr(name); // DeathA
cache_get_row(0, 45, name); PVarSet[52] = strval(name); // DeathInt
cache_get_row(0, 46, name); PVarSet[53] = strval(name); // DeathWorld
cache_get_row(0, 47, name); iHydType = strval(name); // Hydraulics Type
cache_get_row(0, 48, name); Spin[0] = floatstr(name); // SpinX
cache_get_row(0, 49, name); Spin[1] = floatstr(name); // SpinY
cache_get_row(0, 50, name); Spin[2] = floatstr(name); // SpinZ
cache_get_row(0, 53, name); PVarSet[51] = strval(name); // Chatcolor
cache_get_row(0, 54, name); PVarSet[50] = strval(name); // Walkstyle
cache_get_row(0, 55, name); PVarSet[17] = strval(name); // Jailtime
cache_get_row(0, 57, name); PVarSet[19] = strval(name); // Autorepair
cache_get_row(0, 60, name); Health = floatstr(name); // Boost
cache_get_row(0, 61, name); Armour = floatstr(name); // Hopping
cache_get_row(0, 62, name); PVarSet[34] = strval(name); // Boost Key
cache_get_row(0, 63, name); PVarSet[35] = strval(name); // Hopping Key
cache_get_row(0, 64, name); PVarSet[36] = strval(name); // Flip Key
cache_get_row(0, 67, name); PVarSet[33] = strval(name); // Weather
cache_get_row(0, 68, name); PVarSet[23] = strval(name); // Time
cache_get_row(0, 69, name); PVarSet[24] = strval(name); // CarColor1
cache_get_row(0, 70, name); PVarSet[56] = strval(name); // CarColor2
cache_get_row(0, 71, name); PVarSet[57] = strval(name); // Paintjob
cache_get_row(0, 72, name); PVarSet[58] = strval(name); // Fav Wheel
cache_get_row(0, 73, name); PVarSet[25] = strval(name); // Spawn location
cache_get_row(0, 74, name); PVarSet[26] = strval(name); // Favskin
cache_get_row(0, 75, name); PVarSet[37] = strval(name); // Armedweapon
cache_get_row(0, 76, name); PVarSet[27] = strval(name); // Color
cache_get_row(0, 79, name); g_PlayerFlags[playerid] = e_PlayerFlags:strval(name);// \"clicktele\" -> PlayerFlags
// printf(\"Flags: %d, Name: %s\", g_PlayerFlags[playerid], name);
/////// Stb kód ide...
//
}

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
MYSQL R7 PLUGIN Help!
« Válasz #9 Dátum: 2012. Május 13. - 07:26:42 »
0 Show voters
...
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 13. - 11:11:36 írta totar »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal