GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Asdeeer - 2012. május 02. - 12:48:36

Cím: Object felcsatolás
Írta: Asdeeer - 2012. május 02. - 12:48:36
Halli. Mien programmal lehet objectet felcsatolni a kocsira? És az objecteket hogy lehet megcsinálni hogy parancsra csatolodjon, és csak arra az egy kocsi típusra?:
Cím: Object felcsatolás
Írta: #Nexus# - 2012. május 03. - 15:48:35
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=182317
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer
http://sampforum.hu/index.php?topic=6283.0
Cím: Object felcsatolás
Írta: bencarter007 - 2012. május 12. - 23:53:19
nem kell hozzá semmilyen script, MTA-val is megoldható! nyiss meg egy új mapot, tegyél le egy kocsit ezekre a koordinátákra:
x:0.0
y:0.0
z:0.0
ha ez megvan, aggasd fel a kocsit amivel akarod, konvertáld át a mapot CreateObject sorokra.
Ezzel létrehozod az autót
 
new vehicleid= AddStaticVehicle(...);

 
Ezzel létrehozod az objektumot
 
new objectid = CreateObject(...);

 
Ezzel pedig rácsatolod a jármûre az objektumot
 
AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);

 
Több objektum esetén
 
new objectid1 = CreateObject(...); //objektum 1
new objectid2 = CreateObject(...); //objektum 2
new objectid3 = CreateObject(...); //objektum 3
new objectid4 = CreateObject(...); //objektum 4
AttachObjectToVehicle(objectid1, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 1. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid2, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 2. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid3, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 3. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid4, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 4. objektumot

 
igaz, így csak arra az egy jármûre csatolod fel, ami a
new vehicleid= AddStaticVehicle(...);

 koordinátákra van mentve, de ha lemented több helyen a koordinátákat és kicsit értesz a scripteléshez, akkor több kocsit is letehetsz a felcsatolt objektumokkal.
Remélem segítettem! :hmmm:
Cím: Object felcsatolás
Írta: bencarter007 - 2012. május 12. - 23:53:19
nem kell hozzá semmilyen script, MTA-val is megoldható! nyiss meg egy új mapot, tegyél le egy kocsit ezekre a koordinátákra:
x:0.0
y:0.0
z:0.0
ha ez megvan, aggasd fel a kocsit amivel akarod, konvertáld át a mapot CreateObject sorokra.
Ezzel létrehozod az autót
 
new vehicleid= AddStaticVehicle(...);

 
Ezzel létrehozod az objektumot
 
new objectid = CreateObject(...);

 
Ezzel pedig rácsatolod a jármûre az objektumot
 
AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);

 
Több objektum esetén
 
new objectid1 = CreateObject(...); //objektum 1
new objectid2 = CreateObject(...); //objektum 2
new objectid3 = CreateObject(...); //objektum 3
new objectid4 = CreateObject(...); //objektum 4
AttachObjectToVehicle(objectid1, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 1. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid2, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 2. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid3, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 3. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid4, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 4. objektumot

 
igaz, így csak arra az egy jármûre csatolod fel, ami a
new vehicleid= AddStaticVehicle(...);

 koordinátákra van mentve, de ha lemented több helyen a koordinátákat és kicsit értesz a scripteléshez, akkor több kocsit is letehetsz a felcsatolt objektumokkal.
Remélem segítettem! :hmmm: