Szerző Téma: Object Destroy Fail  (Megtekintve 1257 alkalommal)

Nem elérhető bendor

  • 2949
    • Profil megtekintése
Object Destroy Fail
« Dátum: 2011. Augusztus 25. - 11:27:46 »
0 Show voters
Sziasztok!
Minap csináltam egy kis scriptet egyik mappomhoz, hogy legyen egy kapu a bulihelyszínen amit lehet nyitni csukni.
 
   if(strcmp(cmdtext, \"bulivege\", true ) ==0)
{
CreateObject(980,-2423.06372070,-609.28417969,134.33232117,0.00000000,0.00000000,305.00000000)
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/bulikezd\", true ) ==0
{
DestroyObject(980,-2423.06372070,-609.28417969,134.33232117,0.00000000,0.00000000,305.00000000)
return 1;
}

 
Látszólag teljesen rendben van, de ezeket a warningokat kapom:
 
D:\\ProgramFiles\\SA\\samp03csvr_R2-2_win32\\gamemodes\\BetaMode.pwn(312) : error 001: expected token: \";\", but found \"return\"
D:\\ProgramFiles\\SA\\samp03csvr_R2-2_win32\\gamemodes\\BetaMode.pwn(315) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\ProgramFiles\\SA\\samp03csvr_R2-2_win32\\gamemodes\\BetaMode.pwn(316) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\ProgramFiles\\SA\\samp03csvr_R2-2_win32\\gamemodes\\BetaMode.pwn(316) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\ProgramFiles\\SA\\samp03csvr_R2-2_win32\\gamemodes\\BetaMode.pwn(316) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\ProgramFiles\\SA\\samp03csvr_R2-2_win32\\gamemodes\\BetaMode.pwn(316) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\ProgramFiles\\SA\\samp03csvr_R2-2_win32\\gamemodes\\BetaMode.pwn(316) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\ProgramFiles\\SA\\samp03csvr_R2-2_win32\\gamemodes\\BetaMode.pwn(316) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\ProgramFiles\\SA\\samp03csvr_R2-2_win32\\gamemodes\\BetaMode.pwn(317) : error 001: expected token: \";\", but found \"return\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.

 
Valaki tudná tökéletesíteni?
EDIT: A Script 309-edik sortól a 318-adikig tart.

Object Destroy Fail
« Válasz #1 Dátum: 2011. Augusztus 25. - 11:35:58 »
0 Show voters
[pawn]new object;
if(strcmp(cmdtext, \"bulivege\", true ) ==0)
   {
   object = CreateObject(980,-2423.06372070,-609.28417969,134.33232117,0.00000000,0.00000000,305.00000000);
   return 1;
   }
   if(strcmp(cmdtext, \"/bulikezd\", true ) ==0
   {
   DestroyObject(object);
   return 1;
   }
[/pawn]

Nem elérhető bendor

  • 2949
    • Profil megtekintése
Object Destroy Fail
« Válasz #2 Dátum: 2011. Augusztus 25. - 11:42:10 »
0 Show voters
És ezt hova tegyem? Mert szerintem OnPlayerCommandText-hez nem lehet :D

Nem elérhető Xeon

Object Destroy Fail
« Válasz #3 Dátum: 2011. Augusztus 25. - 11:48:08 »
0 Show voters
Miért is ne lehetne?  ???

Nem elérhető bendor

  • 2949
    • Profil megtekintése
Object Destroy Fail
« Válasz #4 Dátum: 2011. Augusztus 25. - 11:50:44 »
0 Show voters
D:\\ProgramFiles\\SA\\samp03csvr_R2-2_win32\\gamemodes\\BetaMode.pwn(316) : error 029: invalid expression, assumed zero
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Ezért.. :(
valami ötlet?

Nem elérhető wunZ

Object Destroy Fail
« Válasz #5 Dátum: 2011. Augusztus 25. - 11:51:39 »
0 Show voters
A bulivege elõtt nincs / jel:
[pawn]new object;
    if(strcmp(cmdtext, \"/bulivege\", true ) ==0)
   {
   object = CreateObject(980,-2423.06372070,-609.28417969,134.33232117,0.00000000,0.00000000,305.00000000);
   return 1;
   }
   if(strcmp(cmdtext, \"/bulikezd\", true ) ==0)
   {
   DestroyObject(object);
   return 1;
   } [/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 25. - 11:55:07 írta wunZ »

Nem elérhető bendor

  • 2949
    • Profil megtekintése
Object Destroy Fail
« Válasz #6 Dátum: 2011. Augusztus 25. - 11:55:05 »
0 Show voters
Pótoltam, a hiba még mindig fentáll.. :(
 
D:\\ProgramFiles\\SA\\samp03csvr_R2-2_win32\\gamemodes\\BetaMode.pwn(316) : error 029: invalid expression, assumed zero

 
Avagy a 316-ik sorba van a hiba.
316.-ik sor:
 

*tab*}

Nem elérhető wunZ

Object Destroy Fail
« Válasz #7 Dátum: 2011. Augusztus 25. - 11:55:31 »
+1 Show voters
Én is pótoltam, most nézd meg.
 
new object;
    if(strcmp(cmdtext, \"/bulivege\", true ) ==0)
      {
         object = CreateObject(980,-2423.06372070,-609.28417969,134.33232117,0.00000000,0.00000000,305.00000000);
         return 1;
      }
      
      if(strcmp(cmdtext, \"/bulikezd\", true ) ==0)
      {
         DestroyObject(object);
         return 1;
      }
« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 25. - 11:57:39 írta wunZ »

Nem elérhető bendor

  • 2949
    • Profil megtekintése
Object Destroy Fail
« Válasz #8 Dátum: 2011. Augusztus 25. - 11:57:59 »
0 Show voters
Köszi a segítséget , 0 Errors :D
wunZ király vagy. :P
Zártam
A bulivege parancs mûködik, de a Destroy nem akarja eltüntetni :(
Valami megoldás erre?
« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 25. - 12:05:53 írta bendor »

Nem elérhető wunZ

Object Destroy Fail
« Válasz #9 Dátum: 2011. Augusztus 25. - 13:31:43 »
0 Show voters
Ugye azt tudod, hogy amit te írtál /bulivege, akkor megjelenik az object, a /bulikezd-nél pedig eltûnik.. mivel alapból fordítva írtad szerintem :D

Nem elérhető bendor

  • 2949
    • Profil megtekintése
Object Destroy Fail
« Válasz #10 Dátum: 2011. Augusztus 25. - 13:42:46 »
0 Show voters
Õõõõ nemtom , de elõször le kell rakni utána meg eltüntetni nem?:D
Fordítva sztem nem megy xD

Nem elérhető wunZ

Object Destroy Fail
« Válasz #11 Dátum: 2011. Augusztus 25. - 13:45:18 »
0 Show voters
Úgyértem amikor beírod hogy bulivege, akkor JELENIK meg az object, nem akkor , amikor azt írod be hogy bulikezd, mert akkor eltünteti..
« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 25. - 13:47:02 írta wunZ »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal