Szerző Téma: Object CollX, CollY, CollZ koordinátája  (Megtekintve 928 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Object CollX, CollY, CollZ koordinátája
« Dátum: 2014. Szeptember 06. - 20:33:16 »
0 Show voters
Sziasztok!  :)
Dolgozok egy új dolgon a SA-MPba, de elakadtam egy elég furcsa dolognál.
Olyan problémám adódott, hogy megszeretném tudni két object találkozási pontját. Vagyis adott 2 object, amik mozoghatnak. Mozgás közbe ha találkozik egy objectel (\"neki megy\") akkor annak a pozíciónak kéne a helye.
Ez az OnPlayerWeaponShot eljáráshoz hasonlít, ahol a SA-MP képes visszaadni a golyó pontos becsapódási helyét.
Itt ugyan ez a helyzet, csak golyó helyett object van.
Képpel szemléltetem hogy mirõl is van szó: ( nehéz volt, mert 3D-s játékot egy képen elég nehéz szemléltetni )
[hs width=150 height=140]http://www.kephost.com/images/2014/09/06/object.png[/hs]
Vagyis, a a piros vonal a másik object érekerézi útja, a sárga pötty pedig  a becsapódási helye.
( A szaggatott piros az az object mellett megy, 3D-s dolog... )
Vagyis a szaggatott részeknél, nem az object szélénél éri az ütközés, hanem az object \"belsejébe\", csak a képen ugye az látszik h a szélét éri el hamarabb, de játékba nem.  :)


Szerkesztve: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=407909
Model Sizes Include-al, próbálkozom, de magas. xD
Addig tiszta, hogy GetColSphereOffset(objectmodel, &Float:x, &Float:y, &Float:z); függvénnyel lehet lekérni.
Ha erre valaki tud megoldást, az 1 zseni és lehet 1 kérése cserébe.  ^-^
« Utoljára szerkesztve: 2014. Szeptember 06. - 20:48:25 írta Flash »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Object CollX, CollY, CollZ koordinátája
« Válasz #1 Dátum: 2014. Szeptember 06. - 21:00:21 »
0 Show voters
Indulj el ezen, ha még nem próbáltad, de szerintem megpróbálkozom a megvalósításával én is.


Bár szerintem az nem igazán lehetséges jelenleg, hogy egy szabálytalan oldalakkal rendelkezõ object minden pontján lehessen érzékelni egy másik object \"becsapódását\", mivel csak a tengelyek leghosszabb szakasza van feljegyezve. Egyébként megoldható, ha megelégszünk a leghosszabb szélek mérésével, egész egyszerû módon.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Szeptember 06. - 21:24:29 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Object CollX, CollY, CollZ koordinátája
« Válasz #2 Dátum: 2014. Szeptember 19. - 12:37:45 »
0 Show voters
[mod]Megoldódott a problémád? :)[/mod]

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Object CollX, CollY, CollZ koordinátája
« Válasz #3 Dátum: 2014. Szeptember 20. - 11:39:35 »
0 Show voters
Nem.. De nem is lehet megoldani, a jelenlegi eszközökkel.. 1 sráccal beszélek, aki lehet ír hozzá 1 plugint.  :)

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Object CollX, CollY, CollZ koordinátája
« Válasz #4 Dátum: 2014. Szeptember 23. - 21:33:26 »
+1 Show voters
Nem megoldható, a .COL file-ok szerkezete eléggé jól dokumentált, ezzel lehetne valamit csinálni. Az általad küldött INC arra van, hogy egy adott object \"méretét\" le lehet vele nézni, amivel pl. stream distance-t lehet súlyozni (kisebb objectek közelebbrõl, nagyobb objectek távolabbról töltõdjenek be), de konkrét poligon-adatokat az sem tartalmaz.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Object CollX, CollY, CollZ koordinátája
« Válasz #5 Dátum: 2014. Szeptember 24. - 06:37:58 »
0 Show voters
Nagy baj itt az, hogy nincs kliens oldali script, mert akkkor ilyen gond nem lenne, hogy megoldható-e. Szerveren oldalon az összes objectnak elkéne tárolni a .COL-ját és azokból olvasni, akkor esetleg megoldható lenne, csak az lenne pár MB.
 
Idézetet írta: CasHiis date=1411205975\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50538\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem.. De nem is lehet megoldani, a jelenlegi eszközökkel.. 1 sráccal beszélek, aki lehet ír hozzá 1 plugint.  :)
 
Hallottam már párszor, hogy valaki valami hasonlót akar csinálni, még mindig mindenki a mai napig csinálja :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal