GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Csabesz - 2014. Szeptember 06. - 20:33:16

Cím: Object CollX, CollY, CollZ koordinátája
Írta: Csabesz - 2014. Szeptember 06. - 20:33:16
Sziasztok!  :)
Dolgozok egy új dolgon a SA-MPba, de elakadtam egy elég furcsa dolognál.
Olyan problémám adódott, hogy megszeretném tudni két object találkozási pontját. Vagyis adott 2 object, amik mozoghatnak. Mozgás közbe ha találkozik egy objectel (\"neki megy\") akkor annak a pozíciónak kéne a helye.
Ez az OnPlayerWeaponShot eljáráshoz hasonlít, ahol a SA-MP képes visszaadni a golyó pontos becsapódási helyét.
Itt ugyan ez a helyzet, csak golyó helyett object van.
Képpel szemléltetem hogy mirõl is van szó: ( nehéz volt, mert 3D-s játékot egy képen elég nehéz szemléltetni )
[hs width=150 height=140]http://www.kephost.com/images/2014/09/06/object.png[/hs]
Vagyis, a a piros vonal a másik object érekerézi útja, a sárga pötty pedig  a becsapódási helye.
( A szaggatott piros az az object mellett megy, 3D-s dolog... )
Vagyis a szaggatott részeknél, nem az object szélénél éri az ütközés, hanem az object \"belsejébe\", csak a képen ugye az látszik h a szélét éri el hamarabb, de játékba nem.  :)


Szerkesztve: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=407909
Model Sizes Include-al, próbálkozom, de magas. xD
Addig tiszta, hogy GetColSphereOffset(objectmodel, &Float:x, &Float:y, &Float:z); függvénnyel lehet lekérni.
Ha erre valaki tud megoldást, az 1 zseni és lehet 1 kérése cserébe.  ^-^
Cím: Object CollX, CollY, CollZ koordinátája
Írta: Dfoglalo - 2014. Szeptember 06. - 21:00:21
Indulj el ezen, ha még nem próbáltad, de szerintem megpróbálkozom a megvalósításával én is.


Bár szerintem az nem igazán lehetséges jelenleg, hogy egy szabálytalan oldalakkal rendelkezõ object minden pontján lehessen érzékelni egy másik object \"becsapódását\", mivel csak a tengelyek leghosszabb szakasza van feljegyezve. Egyébként megoldható, ha megelégszünk a leghosszabb szélek mérésével, egész egyszerû módon.
Cím: Object CollX, CollY, CollZ koordinátája
Írta: Flash - 2014. Szeptember 19. - 12:37:45
[mod]Megoldódott a problémád? :)[/mod]
Cím: Object CollX, CollY, CollZ koordinátája
Írta: Csabesz - 2014. Szeptember 20. - 11:39:35
Nem.. De nem is lehet megoldani, a jelenlegi eszközökkel.. 1 sráccal beszélek, aki lehet ír hozzá 1 plugint.  :)
Cím: Object CollX, CollY, CollZ koordinátája
Írta: krisk - 2014. Szeptember 23. - 21:33:26
Nem megoldható, a .COL file-ok szerkezete eléggé jól dokumentált, ezzel lehetne valamit csinálni. Az általad küldött INC arra van, hogy egy adott object \"méretét\" le lehet vele nézni, amivel pl. stream distance-t lehet súlyozni (kisebb objectek közelebbrõl, nagyobb objectek távolabbról töltõdjenek be), de konkrét poligon-adatokat az sem tartalmaz.
Cím: Object CollX, CollY, CollZ koordinátája
Írta: kurta999 - 2014. Szeptember 24. - 06:37:58
Nagy baj itt az, hogy nincs kliens oldali script, mert akkkor ilyen gond nem lenne, hogy megoldható-e. Szerveren oldalon az összes objectnak elkéne tárolni a .COL-ját és azokból olvasni, akkor esetleg megoldható lenne, csak az lenne pár MB.
 
Idézetet írta: CasHiis date=1411205975\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50538\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem.. De nem is lehet megoldani, a jelenlegi eszközökkel.. 1 sráccal beszélek, aki lehet ír hozzá 1 plugint.  :)
 
Hallottam már párszor, hogy valaki valami hasonlót akar csinálni, még mindig mindenki a mai napig csinálja :D