GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ZyZu. - 2013. Június 17. - 19:53:25

Cím: Object Betöltés..
Írta: ZyZu. - 2013. Június 17. - 19:53:25
Üdvözletem szóval van nekem ez a kis egyszerû object betöltés.. de a konzolban megjeleníti, hogy 2026 darabb object be lett töltve.. de nem tölti be a szerveren.. mi lehet a probléma? Az OnGameModeInit alatt benne van a LoadObject( ); része..  :hmmm:
 
stock LoadObject( )
{
    new File:fajl = fopen(\"Objects.txt\", io_read);
    new data[128];
    new Float:Pos[3], Float:Rot[3];
    new model, world = -1, interior = -1, player = -1, Float:streamdist = 200.0, betoltott;
    while(fread(fajl, data))
    {
        sscanf(data, \"p<,>dffffffdddf\", model, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Rot[0], Rot[1], Rot[2], world, interior, player, streamdist);
        CreateDynamicObject(model, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Rot[0], Rot[1], Rot[2], world, interior, player, streamdist);
        betoltott ++;
    }
    printf( \">> Objectek Száma: [ %d ] <<\", betoltott );
    return betoltott;
}
Cím: Object Betöltés..
Írta: Cappsy - 2013. Június 17. - 20:01:28
2026-ot ír és annyit is tölt be vagy betölti az összeset csak 2026-ot ír??
Cím: Object Betöltés..
Írta: Benceee - 2013. Június 17. - 20:46:19
Kiírja, hogy betöltött 2026-ot, de igazából egyet sem...
Cím: Object Betöltés..
Írta: Cappsy - 2013. Június 17. - 21:03:51
Gondolom nem az átkonvertált-ot teszed be hanem a .map ban lévõt ugye??
Cím: Object Betöltés..
Írta: ZyZu. - 2013. Június 17. - 21:41:49
CreateDynamicObjectel rakom be a mappokat.. ahogyan kell.. minden a txt mappába de nem tölti be a szerveren..  :hmmm:
Cím: Object Betöltés..
Írta: Campe3r - 2013. Június 17. - 22:04:34
Próbáld meg Filterscriptel, és akkor abba külön megtudod az OnFilterScriptInit alá
Cím: Object Betöltés..
Írta: ZyZu. - 2013. Június 17. - 22:07:47
Filterscriptben szerintem hülyeség tárolni.. nekem ez a megoldás kéne egy célra :)
Cím: Object Betöltés..
Írta: Norby - 2013. Június 17. - 22:11:14
world = 0
Cím: Object Betöltés..
Írta: ZyZu. - 2013. Június 17. - 22:26:01
Úgyan az a hiba.. :(
Cím: Object Betöltés..
Írta: Csabesz - 2013. Június 17. - 22:29:41
Idézetet írta: ZyZu date=1371498109\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
CreateDynamicObjectel rakom be a mappokat.. ahogyan kell.. minden a txt mappába de nem tölti be a szerveren..  :hmmm:
 
ez a baj...
Így kell belerakni:
 
2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, -1, -1, -1, 50000.0

 
legalábbis tipp.. sose használtam fájlból betöltést :D
Cím: Object Betöltés..
Írta: Flash - 2013. Június 17. - 22:29:56
Idézetet írta: Norby date=1371499874\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
world = 0
 
+ interior = 0
Cím: Object Betöltés..
Írta: Csabesz - 2013. Június 17. - 22:31:29
A -1 ugyan olyan jó, mivel akkor minden interiorban és worldben megjelenik.
Cím: Object Betöltés..
Írta: Flash - 2013. Június 17. - 22:34:00
Scriptbõl a legegyszerübb a betöltés..
Ha ú mapot szeretnél berakni akkor meg \"reloadfs objects\" :D
Cím: Object Betöltés..
Írta: Csabesz - 2013. Június 17. - 22:35:03
Idézetet írta: Flash date=1371501240\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Scriptbõl a legegyszerübb a betöltés..
Ha ú mapot szeretnél berakni akkor meg \"reloadfs objects\" :D
 
igaz.. viszont így nem kell konvertálni amxbe. Ami régi gépeken sok objectnél elég sokáig tarthat.
Cím: Object Betöltés..
Írta: Cappsy - 2013. Június 17. - 22:36:31
Énis arra gondolok amire Csabesz nem véletlen kérdeztem rá ...........
most 2 szer betölteni ezt  CreateDynamicObject
?
Cím: Object Betöltés..
Írta: Csabesz - 2013. Június 17. - 22:43:28
Idézetet írta: cappsy date=1371501391\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Énis arra gondolok amire Csabesz nem véletlen kérdeztem rá ...........
most 2 szer betölteni ezt  CreateDynamicObject
?
 
Nem, most a modelid-t így tölti be: CreateDynamicObject(2425
Mivel a sccanfal \",\" mentén darabol, így az elsõ ,-ig lesz a modelid.. ami jelen esetben string típus mivel nem számot tölt be.
De erre magadtól is rájöhetnél, ha printf-el kiíratnád az obect létrehozásánál az adatait.
Cím: Object Betöltés..
Írta: ZyZu. - 2013. Június 18. - 13:20:28
És meg lehet oldani, hogy egész betöltést csináljon? ne keljen konvertálni hanem simán berakom az egészet CreateDynamical?
Cím: Object Betöltés..
Írta: Csabesz - 2013. Június 18. - 13:46:41
Idézetet írta: ZyZu date=1371554428\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És meg lehet oldani, hogy egész betöltést csináljon? ne keljen konvertálni hanem simán berakom az egészet CreateDynamical?
 
nemhiszem.. map konvertálásnál ne CreateDynamicObject-be konvertáld, hanem hozz létre egyedi formátumot.
Vagy megnyitod a fájlt,
CTRL+H -> CreateDynamicObject( helyett \"\" semmi. :D
CTRL+H ); helyett \"\" semmi.
Cím: Object Betöltés..
Írta: ZyZu. - 2013. Június 18. - 13:55:58
Elégé bonyolúlt.. inkább maradok a Flash megoldásánál köszönöm!  ::|