Üdvözletem szóval van nekem ez a kis egyszerû object betöltés.. de a konzolban megjeleníti, hogy 2026 darabb object be lett töltve.. de nem tölti be a szerveren.. mi lehet a probléma? Az OnGameModeInit alatt benne van a LoadObject( ); része.. :hmmm:
stock LoadObject( )
{
new File:fajl = fopen(\"Objects.txt\", io_read);
new data[128];
new Float:Pos[3], Float:Rot[3];
new model, world = -1, interior = -1, player = -1, Float:streamdist = 200.0, betoltott;
while(fread(fajl, data))
{
sscanf(data, \"p<,>dffffffdddf\", model, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Rot[0], Rot[1], Rot[2], world, interior, player, streamdist);
CreateDynamicObject(model, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Rot[0], Rot[1], Rot[2], world, interior, player, streamdist);
betoltott ++;
}
printf( \">> Objectek Száma: [ %d ] <<\", betoltott );
return betoltott;
}
CreateDynamicObjectel rakom be a mappokat.. ahogyan kell.. minden a txt mappába de nem tölti be a szerveren.. :hmmm:
ez a baj...
Így kell belerakni:
2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, -1, -1, -1, 50000.0
legalábbis tipp.. sose használtam fájlból betöltést :D