Szerző Téma: Object berakásos PAWNO hiba  (Megtekintve 870 alkalommal)

Object berakásos PAWNO hiba
« Dátum: 2013. január 25. - 15:51:48 »
0 Show voters
Sziasztok.
Az lenne a problémám, hogy jernejl map editorral töröltem egy alap épületet, meg egy-két objectet.
Nos, itt amit töröltem, szeretném betenni PAWNO-ba, majd a Filterscripts-be.
Ilyen:
 
#include <a_samp>
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1226, 2116.8203, -2191.2109, 16.3672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3687, 2135.7422, -2186.4453, 15.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3687, 2162.8516, -2159.7500, 15.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3687, 2150.1953, -2172.3594, 15.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2101.7891, -2162.5781, 15.1328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1531, 2173.5938, -2165.1875, 15.3047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3622, 2135.7422, -2186.4453, 15.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3622, 2150.1953, -2172.3594, 15.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2101.7969, -2162.5625, 15.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3567, 2083.5234, -2159.6172, 13.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3622, 2162.8516, -2159.7500, 15.6719, 0.25);

 
Itt az error:
 
C:\\Documents and Settings\\User\\Asztal\\SA-MP szerver\\filterscripts\\tuzoltosag.pwn(3) : error 021: symbol already defined: \"RemoveBuildingForPlayer\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
És sajnos ez nem jó. Ha tudnátok adni megoldást, nagyon megköszönném :)

Object berakásos PAWNO hiba
« Válasz #1 Dátum: 2013. január 25. - 16:02:29 »
0 Show voters
#include <a_samp>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1226, 2116.8203, -2191.2109, 16.3672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3687, 2135.7422, -2186.4453, 15.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3687, 2162.8516, -2159.7500, 15.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3687, 2150.1953, -2172.3594, 15.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2101.7891, -2162.5781, 15.1328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1531, 2173.5938, -2165.1875, 15.3047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3622, 2135.7422, -2186.4453, 15.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3622, 2150.1953, -2172.3594, 15.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2101.7969, -2162.5625, 15.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3567, 2083.5234, -2159.6172, 13.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3622, 2162.8516, -2159.7500, 15.6719, 0.25);
return 1;
}

Object berakásos PAWNO hiba
« Válasz #2 Dátum: 2013. január 25. - 17:27:40 »
0 Show voters
Igen igy van ahogy Jack mondja! :D Csak az a tanácsom hogy  RemoveBuildingForPlayer-esekell ne nagyon próbálkoz ha nem vagy nagyon jártas ebben!Én tom de nem próbálkozok 3-szor csin
ltam eddig csak 1-re nekem is errorozot utánna 3-szor jó lett azóta meg nem tom! :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal