Szerző Téma: Object berakása  (Megtekintve 1888 alkalommal)

Object berakása
« Válasz #15 Dátum: 2012. május 15. - 18:27:22 »
0 Show voters
Szia! Egyszerûbb megoldás is létezik erre a problémára. Tedd a következõket:
1., Mod elején definiáld az objecteket!
#define objective

 
2, Csináld meg a
public OnGameModeInit()

 függvényt.
3, Majd konvertáld át a .map fájlt Sa:Mp Pawno-ra itt : http://gtamap.delux-host.com/converter/
4,
public OnGameModeInit()

 alá illeszd be a
CreateObject(kordináta);

 részt egymás alá.
U.I: Arra ügyel, hogy egymás alatt legyenek feltétlenül! Figyelj a vesszõkre pl.:
{

 
-coldridge
EDIT: Valahogy így kell kinéznie ha nem érted:
 
public OnGameModeInit()
{
    CreateObject(947, 1931.3984375, -1449.009765625, 14.665964126587, 0, 0, 0);
}

 
Nem pont ez lesz ott mert ha te neked van valami más az OnGameModeInit alatt akkor az a rész is belóg. Tehát arra ügyelj, hogy a vesszõk között legyen!
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 15. - 18:41:59 írta coldridge »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #16 Dátum: 2012. május 15. - 18:42:47 »
0 Show voters
Szerintem a Flash modszerét használd mert több object megyen rajta és jobban tölti be öket..

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #17 Dátum: 2012. május 17. - 20:34:40 »
0 Show voters
konverteld át... De nem lenne jobb createdymanicobel ?? :-V

Object berakása
« Válasz #18 Dátum: 2012. május 17. - 20:40:56 »
0 Show voters
ne zavarjátok össze szegényt.. lehet h nincs is Streamerje, ha ezt nemtudja akk hogy tudná a sreamert...
egyszerûen csak átkonvertálod a megadott linken és a
 
public OnGameModeInit()
{

 
alá beteszed az objecteket
ha nem megy írj pü-t és megmutatom

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #19 Dátum: 2012. május 17. - 20:53:04 »
0 Show voters
norbee-nak igaza van hagyuk convert az gamemode alá

Nem elérhető Mike.

  • 720
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #20 Dátum: 2012. május 17. - 20:56:21 »
0 Show voters
Igenis kell neki a streamer.
Most hiába konvertálja át, ha csak pár objectet tud betölteni a sima. (CreateObject)

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Object berakása
« Válasz #21 Dátum: 2012. május 17. - 21:26:25 »
0 Show voters
akko kell döntsétek el :tantrum:

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal