Szia! Egyszerûbb megoldás is létezik erre a problémára. Tedd a következõket:
1., Mod elején definiáld az objecteket!
#define objective
2, Csináld meg a
public OnGameModeInit()
függvényt.
3, Majd konvertáld át a .map fájlt Sa:Mp Pawno-ra itt :
http://gtamap.delux-host.com/converter/4,
public OnGameModeInit()
alá illeszd be a
CreateObject(kordináta);
részt egymás alá.
U.I: Arra ügyel, hogy egymás alatt legyenek feltétlenül! Figyelj a vesszõkre pl.:
{
-coldridge
EDIT: Valahogy így kell kinéznie ha nem érted:
public OnGameModeInit()
{
CreateObject(947, 1931.3984375, -1449.009765625, 14.665964126587, 0, 0, 0);
}
Nem pont ez lesz ott mert ha te neked van valami más az OnGameModeInit alatt akkor az a rész is belóg. Tehát arra ügyelj, hogy a vesszõk között legyen!