GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: skbence - 2012. Május 12. - 22:56:52

Cím: Object berakása
Írta: skbence - 2012. Május 12. - 22:56:52
Sziasztok. Mapoltam egy részt a játékban nemsokat 5-10 object. Beraktam a modba lementettem beraktam a gamemodes mappába a frissítéseket beléptem a szeróra elmentem arra a helyre ahol mappoltam és nem volt ott semmi. Hova kell beraknom a CreateObject(kordináta); részt?
Cím: Object berakása
Írta: bencarter007 - 2012. Május 12. - 23:24:09
Az objektumokat így kéne betenni:
 
public OnGameModeInit()
{
//spawn
AddPlayerClass(70,-2226.8569,-258.1976,53.0456,237.7633,0,0,0,0,0,0);
//pálya
CreateObject(3284, -2294.1242675781, -256.76281738281, 44.060222625732, 0, 0, 352.06005859375);
return 1;
}

 
a CreateObject sorokat kell neked behelyettesíteni
Cím: Object berakása
Írta: zeteni - 2012. Május 15. - 17:36:52
Zárd ha megoldódott.
Cím: Object berakása
Írta: Flash - 2012. Május 15. - 17:40:34
Inkább:
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
public OnGameModeInit()
{
CreateDynamicObject(7191, -2096.048828125, -169.33966064453, 42.712642669678, 0, 0, 0);
...
return 1;
}
Cím: Object berakása
Írta: coldridge - 2012. Május 15. - 18:27:22
Szia! Egyszerûbb megoldás is létezik erre a problémára. Tedd a következõket:
1., Mod elején definiáld az objecteket!
#define objective

 
2, Csináld meg a
public OnGameModeInit()

 függvényt.
3, Majd konvertáld át a .map fájlt Sa:Mp Pawno-ra itt : http://gtamap.delux-host.com/converter/
4,
public OnGameModeInit()

 alá illeszd be a
CreateObject(kordináta);

 részt egymás alá.
U.I: Arra ügyel, hogy egymás alatt legyenek feltétlenül! Figyelj a vesszõkre pl.:
{

 
-coldridge
EDIT: Valahogy így kell kinéznie ha nem érted:
 
public OnGameModeInit()
{
    CreateObject(947, 1931.3984375, -1449.009765625, 14.665964126587, 0, 0, 0);
}

 
Nem pont ez lesz ott mert ha te neked van valami más az OnGameModeInit alatt akkor az a rész is belóg. Tehát arra ügyelj, hogy a vesszõk között legyen!
Cím: Object berakása
Írta: ZyZu. - 2012. Május 15. - 18:42:47
Szerintem a Flash modszerét használd mert több object megyen rajta és jobban tölti be öket..
Cím: Object berakása
Írta: Cappsy - 2012. Május 17. - 20:34:40
konverteld át... De nem lenne jobb createdymanicobel ?? :-V
Cím: Object berakása
Írta: norbee0170 - 2012. Május 17. - 20:40:56
ne zavarjátok össze szegényt.. lehet h nincs is Streamerje, ha ezt nemtudja akk hogy tudná a sreamert...
egyszerûen csak átkonvertálod a megadott linken és a
 
public OnGameModeInit()
{

 
alá beteszed az objecteket
ha nem megy írj pü-t és megmutatom
Cím: Object berakása
Írta: Cappsy - 2012. Május 17. - 20:53:04
norbee-nak igaza van hagyuk convert az gamemode alá
Cím: Object berakása
Írta: Mike. - 2012. Május 17. - 20:56:21
Igenis kell neki a streamer.
Most hiába konvertálja át, ha csak pár objectet tud betölteni a sima. (CreateObject)
Cím: Object berakása
Írta: Cappsy - 2012. Május 17. - 21:26:25
akko kell döntsétek el :tantrum:
Cím: Object berakása
Írta: skbence - 2012. Május 12. - 22:56:52
Sziasztok. Mapoltam egy részt a játékban nemsokat 5-10 object. Beraktam a modba lementettem beraktam a gamemodes mappába a frissítéseket beléptem a szeróra elmentem arra a helyre ahol mappoltam és nem volt ott semmi. Hova kell beraknom a CreateObject(kordináta); részt?
Cím: Object berakása
Írta: bencarter007 - 2012. Május 12. - 23:24:09
Az objektumokat így kéne betenni:
 
public OnGameModeInit()
{
//spawn
AddPlayerClass(70,-2226.8569,-258.1976,53.0456,237.7633,0,0,0,0,0,0);
//pálya
CreateObject(3284, -2294.1242675781, -256.76281738281, 44.060222625732, 0, 0, 352.06005859375);
return 1;
}

 
a CreateObject sorokat kell neked behelyettesíteni
Cím: Object berakása
Írta: zeteni - 2012. Május 15. - 17:36:52
Zárd ha megoldódott.
Cím: Object berakása
Írta: Flash - 2012. Május 15. - 17:40:34
Inkább:
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
public OnGameModeInit()
{
CreateDynamicObject(7191, -2096.048828125, -169.33966064453, 42.712642669678, 0, 0, 0);
...
return 1;
}
Cím: Object berakása
Írta: coldridge - 2012. Május 15. - 18:27:22
Szia! Egyszerûbb megoldás is létezik erre a problémára. Tedd a következõket:
1., Mod elején definiáld az objecteket!
#define objective

 
2, Csináld meg a
public OnGameModeInit()

 függvényt.
3, Majd konvertáld át a .map fájlt Sa:Mp Pawno-ra itt : http://gtamap.delux-host.com/converter/
4,
public OnGameModeInit()

 alá illeszd be a
CreateObject(kordináta);

 részt egymás alá.
U.I: Arra ügyel, hogy egymás alatt legyenek feltétlenül! Figyelj a vesszõkre pl.:
{

 
-coldridge
EDIT: Valahogy így kell kinéznie ha nem érted:
 
public OnGameModeInit()
{
    CreateObject(947, 1931.3984375, -1449.009765625, 14.665964126587, 0, 0, 0);
}

 
Nem pont ez lesz ott mert ha te neked van valami más az OnGameModeInit alatt akkor az a rész is belóg. Tehát arra ügyelj, hogy a vesszõk között legyen!
Cím: Object berakása
Írta: ZyZu. - 2012. Május 15. - 18:42:47
Szerintem a Flash modszerét használd mert több object megyen rajta és jobban tölti be öket..
Cím: Object berakása
Írta: Cappsy - 2012. Május 17. - 20:34:40
konverteld át... De nem lenne jobb createdymanicobel ?? :-V
Cím: Object berakása
Írta: norbee0170 - 2012. Május 17. - 20:40:56
ne zavarjátok össze szegényt.. lehet h nincs is Streamerje, ha ezt nemtudja akk hogy tudná a sreamert...
egyszerûen csak átkonvertálod a megadott linken és a
 
public OnGameModeInit()
{

 
alá beteszed az objecteket
ha nem megy írj pü-t és megmutatom
Cím: Object berakása
Írta: Cappsy - 2012. Május 17. - 20:53:04
norbee-nak igaza van hagyuk convert az gamemode alá
Cím: Object berakása
Írta: Mike. - 2012. Május 17. - 20:56:21
Igenis kell neki a streamer.
Most hiába konvertálja át, ha csak pár objectet tud betölteni a sima. (CreateObject)
Cím: Object berakása
Írta: Cappsy - 2012. Május 17. - 21:26:25
akko kell döntsétek el :tantrum: