Szerző Téma: Object  (Megtekintve 814 alkalommal)

Object
« Dátum: 2012. október 02. - 17:24:14 »
0 Show voters
Sziasztok ezt kéne megoldani de nem udom mi a hiba :(
 

#include a_samp
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0,1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, );
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

 
És az errorok:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn(8) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn(8) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn(8) : error 001: expected token: \",\", but found \";\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn(8) : error 036: empty statement
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\autokapu.pwn(8) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
A válaszokat elõre is köszi! :)

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Object
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 02. - 17:36:37 »
0 Show voters
#include a_samp
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5)) {
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.5, 10); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

Object
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 02. - 18:15:30 »
0 Show voters
nincs ott az object az hogy?

Nem elérhető doboka98

  • 1002
    • Profil megtekintése
Object
« Válasz #3 Dátum: 2012. október 02. - 18:25:54 »
0 Show voters
Az OnGameModeInit alatt elõbb létre kell hoznod az objectet :D.

Object
« Válasz #4 Dátum: 2012. október 02. - 18:37:28 »
0 Show voters
jaa köszi

Object
« Válasz #5 Dátum: 2012. október 03. - 05:40:29 »
0 Show voters
Kattolj a Tema megoldva gombra!

Object
« Válasz #6 Dátum: 2012. október 03. - 06:40:54 »
0 Show voters
de úgy se jóó! :(

Object
« Válasz #7 Dátum: 2012. október 03. - 06:42:59 »
0 Show voters
Azért, mert OnGameModeInit, vagy OnFilterScriptInit alatt létre kell hozni egy változóra hivatkozó objectet, aminek a változóját használod a MoveObject elsõ paramétereként (jelen esetben a 980 helyére)

Object
« Válasz #8 Dátum: 2012. október 03. - 07:14:19 »
0 Show voters
köszi megpróbálom de nem most mert mennem kell :/

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 03. - 17:23:05 )

Meg csinálnád? Köszi

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 03. - 20:08:29 )

Vagy valaki kérem csinálja meg.Köszönöm! :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 03. - 20:08:29 írta DarkRobe »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal