GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Mate. - 2014. Június 03. - 14:33:13

Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: Mate. - 2014. Június 03. - 14:33:13
Üdv!
Az lenne a problémám,hogy nem tölti be a mapokat ami külön fs-ben van.
Így próbáltam:
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
public OnFilterScriptInit()
{
CreateObject(2898, -42.00000, 1488.50000, 11.80000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2898, -42.00000, 1493.90002, 11.80000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2898, -38.00000, 1488.50000, 11.80000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
....
Több mint 3k object(3172)
return 1;
}

 
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: Flash - 2014. Június 03. - 14:49:12
Ha már beágyaztad a Streamer-t akkor használd is..
CreateObject ->>
CreateDynamicObject
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: Mate. - 2014. Június 03. - 14:52:57
Ja,igen. Azt kifelejtettem,hogy elõször CreateDynamicObject volt, de nem töltötte úgy sem ezért konvertáltam át sima CreateObject-re.
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: [sdc]skyline - 2014. Június 03. - 16:27:14
1.) Betölti a scriptet?
2.) Ha gamemode ba rakod, betölti?
3.) Ha úgy próbálod, h alap gamemode, és a script?
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: Mate. - 2014. Június 03. - 16:43:32
1.) Igen
2.) Nem
3.) Nem
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: [sdc]skyline - 2014. Június 03. - 16:44:20
Hostolt szerver vagy házi?
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: Mate. - 2014. Június 03. - 16:52:31
Hostolt..(Sunwell)
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: kurta999 - 2014. Június 03. - 16:58:04
Egy játékosnak összesen 999darab object lehet jelen. Ha te ezt a limitet CreateObject()-eé vagy CreatePlayerObject()-el túllépted, a streamernek esélytelen, hogy megjelenítse az objecteket a játékosnak. Összes CreateObject()-et változtasd át CreateDynamicObject()-re + nézd meg hogy CreatePlayerObject()-ból nincs-e túl sok.
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: Mate. - 2014. Június 03. - 14:33:13
Üdv!
Az lenne a problémám,hogy nem tölti be a mapokat ami külön fs-ben van.
Így próbáltam:
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
public OnFilterScriptInit()
{
CreateObject(2898, -42.00000, 1488.50000, 11.80000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2898, -42.00000, 1493.90002, 11.80000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2898, -38.00000, 1488.50000, 11.80000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
....
Több mint 3k object(3172)
return 1;
}

 
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: Flash - 2014. Június 03. - 14:49:12
Ha már beágyaztad a Streamer-t akkor használd is..
CreateObject ->>
CreateDynamicObject
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: Mate. - 2014. Június 03. - 14:52:57
Ja,igen. Azt kifelejtettem,hogy elõször CreateDynamicObject volt, de nem töltötte úgy sem ezért konvertáltam át sima CreateObject-re.
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: [sdc]skyline - 2014. Június 03. - 16:27:14
1.) Betölti a scriptet?
2.) Ha gamemode ba rakod, betölti?
3.) Ha úgy próbálod, h alap gamemode, és a script?
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: Mate. - 2014. Június 03. - 16:43:32
1.) Igen
2.) Nem
3.) Nem
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: [sdc]skyline - 2014. Június 03. - 16:44:20
Hostolt szerver vagy házi?
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: Mate. - 2014. Június 03. - 16:52:31
Hostolt..(Sunwell)
Cím: Object(ek) betöltési hiba
Írta: kurta999 - 2014. Június 03. - 16:58:04
Egy játékosnak összesen 999darab object lehet jelen. Ha te ezt a limitet CreateObject()-eé vagy CreatePlayerObject()-el túllépted, a streamernek esélytelen, hogy megjelenítse az objecteket a játékosnak. Összes CreateObject()-et változtasd át CreateDynamicObject()-re + nézd meg hogy CreatePlayerObject()-ból nincs-e túl sok.