\" post=\"232857\" timestamp=\"1330628932\"]
nem lesz.
1. Onplayerdeath alá beirod hogy stopaudiostream vmi.nemtom fejböl dolgozok telórol vok. na szal lestopolod utána berakod azt a zenét 1soral lejjebb amit akarsz h szoljon.
[/quote]
:D :D
Nem ez a kérdés ! ;)
Tehát
Most lényegtelen hogy rádió vagy zene stb...
Tegyük fel beraktam egy zenét egy parancsra elindul .
Hallgatom minden jó és szép .
De nekem van berakva egy effekt halálnál , tehát ha meghalsz jön az effekt , de közbe ugye szól a zene.
És a zene közbe tegyük fel megölnek és megszólal az effekt is . tehát üti egymást a kettõ és elhallgat mind a 2
És erre kéne megoldás hogy szóljon mind 2 tegyük fel egyszerre
Nos a kérdés az lenne hogy ha beépítem egy filterscriptbe is nem lesz valami baja?
Tehát nem zavar be?
[/quote]
Nem fog bezavarni, nem lesz baja elméletileg.
Próbáld úgy, hogy spawn-nál indítod el a zenét.
Halálnál megállítod, utána azonnal elindítod a halál effektet.
>\" post=\"232759\" timestamp=\"1330623765\"]
Halásnál beraktam egy hang effektet . Tehát ha megölnek hallasz egy effektet
És csináltam egy olyan helyet ahol szól egy zene pl: /teszt és ha oda teleportálsz zene megy .
És itt a bibi ha ezen a helyen megölnek elhallgat a zene vagyis a 2 hang üti egymást , és egyik se szól
Erre nincs valami megoldás?
[/quote]
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, X, Y, Z))// /teszt kordinátái
{
//Stoppolod a tesztes tenéz
//Startolod a halálosat
}
return 1;
}[/pawn]
Szerintem igy menne
> link=topic=21958.msg232759#msg232759 date=1330623765]
Halásnál beraktam egy hang effektet . Tehát ha megölnek hallasz egy effektet
És csináltam egy olyan helyet ahol szól egy zene pl: /teszt és ha oda teleportálsz zene megy .
És itt a bibi ha ezen a helyen megölnek elhallgat a zene vagyis a 2 hang üti egymást , és egyik se szól
Erre nincs valami megoldás?
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, X, Y, Z))// /teszt kordinátái
{
//Stoppolod a tesztes tenéz
//Startolod a halálosat
}
return 1;
}
Szerintem igy menne
[/quote]
Az objeckt betöltés kipipálva !
Ezt nem értem sheet ^-^
Na leírom pontosan mi van :D
Van egy dm zóna /dm3 ha oda teleportálsz elkezd lejátszani egy zenét
De ha meghalsz a másik zene(effekt) is bekapcsol és mind a 2 elhallgat
Tehát arra kéne megoldás hogy mind a 2 szóljon \"egymás alatt\"
Tehát arra kéne megoldás hogy mind a 2 szóljon \"egymás alatt\" [/quote]
Dehát ebbõl így elég nagy keveredés lesz, nemde?
Tehát arra kéne megoldás hogy mind a 2 szóljon \"egymás alatt\"Dehát ebbõl így elég nagy keveredés lesz, nemde?
[/quote]
Halálnál 1 pár másodperces effekt van csak
Próbáld úgy, hogy spawn-nál indítod el a zenét.
Halálnál megállítod, utána azonnal elindítod a halál effektet.
[/quote]
Így nem lenne jó? Nem szeretnéd, hogy újra induljon?
Így nem lenne jó? Nem szeretnéd, hogy újra induljon?
Próbáld úgy, hogy spawn-nál indítod el a zenét.
Halálnál megállítod, utána azonnal elindítod a halál effektet.
[/quote]
Már többször is mondta, hogy egyszerre kéne a 2 zenének szólnia.
Tudtommal csak audio pluginnal lehet ezt megoldani. :/