GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: lusta19 - 2012. március 01. - 18:42:45

Cím: Objeckt betölés / PlayAudioStreamForPlayer
Írta: lusta19 - 2012. március 01. - 18:42:45
Csak egy gyors kérdés
A módban használok objeckt betöltõt
http://sampforum.hu/index.php?topic=3771.0
Nos a kérdés az lenne hogy ha beépítem egy filterscriptbe is  nem lesz valami baja?
Tehát nem zavar be? 
Másik rövid kérdés:
Halásnál beraktam egy hang effektet . Tehát ha megölnek hallasz egy effektet
És csináltam egy olyan helyet ahol szól egy zene pl: /teszt és ha oda teleportálsz zene megy .
És itt a bibi ha ezen a helyen megölnek elhallgat a zene  vagyis a 2 hang üti egymást , és egyik se szól
Erre nincs valami megoldás?
Cím: Objeckt betölés / PlayAudioStreamForPlayer
Írta: Johnny Crooker[Scripter] - 2012. március 01. - 20:08:52
nem lesz.
1. Onplayerdeath alá beirod hogy stopaudiostream vmi.nemtom fejböl dolgozok telórol vok. na szal lestopolod utána berakod azt a zenét 1soral lejjebb amit akarsz h szoljon.
Cím: Objeckt betölés / PlayAudioStreamForPlayer
Írta: lusta19 - 2012. március 01. - 20:22:08
\" post=\"232857\" timestamp=\"1330628932\"]
nem lesz.
1. Onplayerdeath alá beirod hogy stopaudiostream vmi.nemtom fejböl dolgozok telórol vok. na szal lestopolod utána berakod azt a zenét 1soral lejjebb amit akarsz h szoljon.
 
[/quote]
 :D :D
Nem ez a kérdés !  ;)
Tehát
Most lényegtelen hogy rádió vagy zene stb...
Tegyük fel beraktam egy zenét  egy parancsra elindul .
Hallgatom minden jó és szép .
De nekem van berakva egy effekt halálnál , tehát ha meghalsz jön az effekt , de közbe ugye szól a zene.
És a zene közbe tegyük fel megölnek és megszólal az effekt is . tehát üti egymást a kettõ és elhallgat mind a 2
És erre kéne megoldás hogy szóljon mind 2 tegyük fel egyszerre
Cím: Objeckt betölés / PlayAudioStreamForPlayer
Írta: Johnny Crooker[Scripter] - 2012. március 01. - 20:55:05
Ja vágom. hnap reggel írok neked egy új függvényt. pmben elküldöm majd.
Cím: Objeckt betölés / PlayAudioStreamForPlayer
Írta: CANNONN - 2012. március 01. - 21:38:00
Nos a kérdés az lenne hogy ha beépítem egy filterscriptbe is  nem lesz valami baja?
Tehát nem zavar be? 
[/quote]
Nem fog bezavarni, nem lesz baja elméletileg.
Próbáld úgy, hogy spawn-nál indítod el a zenét.
Halálnál megállítod, utána azonnal elindítod a halál effektet.
Cím: Objeckt betölés / PlayAudioStreamForPlayer
Írta: Sheet - 2012. március 02. - 07:39:37
>\" post=\"232759\" timestamp=\"1330623765\"]
Halásnál beraktam egy hang effektet . Tehát ha megölnek hallasz egy effektet
És csináltam egy olyan helyet ahol szól egy zene pl: /teszt és ha oda teleportálsz zene megy .
És itt a bibi ha ezen a helyen megölnek elhallgat a zene  vagyis a 2 hang üti egymást , és egyik se szól
Erre nincs valami megoldás?
 
[/quote]
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, X, Y, Z))// /teszt kordinátái
{
//Stoppolod a tesztes tenéz
//Startolod a halálosat
}
return 1;
}[/pawn]
Szerintem igy menne
Cím: Objeckt betölés / PlayAudioStreamForPlayer
Írta: lusta19 - 2012. március 02. - 21:49:57
Idézetet írta: Sheet date=1330670377\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17814\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

> link=topic=21958.msg232759#msg232759 date=1330623765]
Halásnál beraktam egy hang effektet . Tehát ha megölnek hallasz egy effektet
És csináltam egy olyan helyet ahol szól egy zene pl: /teszt és ha oda teleportálsz zene megy .
És itt a bibi ha ezen a helyen megölnek elhallgat a zene  vagyis a 2 hang üti egymást , és egyik se szól
Erre nincs valami megoldás?
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, X, Y, Z))// /teszt kordinátái
{
//Stoppolod a tesztes tenéz
//Startolod a halálosat
}
return 1;
}

 
Szerintem igy menne
 
[/quote]
 
Az objeckt betöltés kipipálva !
Ezt nem értem sheet  ^-^
Na leírom pontosan mi van  :D
Van egy dm zóna /dm3 ha oda teleportálsz elkezd lejátszani egy zenét
De ha meghalsz a másik zene(effekt) is bekapcsol és mind a 2 elhallgat
Tehát arra kéne megoldás hogy mind a 2 szóljon  \"egymás alatt\"
Cím: Objeckt betölés / PlayAudioStreamForPlayer
Írta: CANNONN - 2012. március 02. - 22:05:54
Tehát arra kéne megoldás hogy mind a 2 szóljon  \"egymás alatt\" [/quote]
Dehát ebbõl így elég nagy keveredés lesz, nemde?
Cím: Objeckt betölés / PlayAudioStreamForPlayer
Írta: lusta19 - 2012. március 02. - 22:09:06
Idézetet írta: Cannonn date=1330722354\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17814\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Tehát arra kéne megoldás hogy mind a 2 szóljon  \"egymás alatt\"
Dehát ebbõl így elég nagy keveredés lesz, nemde?
 
[/quote]
Halálnál 1 pár másodperces effekt van csak
Cím: Objeckt betölés / PlayAudioStreamForPlayer
Írta: CANNONN - 2012. március 02. - 22:28:14

Próbáld úgy, hogy spawn-nál indítod el a zenét.
Halálnál megállítod, utána azonnal elindítod a halál effektet.
 
[/quote]
Így nem lenne jó? Nem szeretnéd, hogy újra induljon?
Cím: Objeckt betölés / PlayAudioStreamForPlayer
Írta: 1ST_Chr - 2012. március 02. - 23:39:00
Idézetet írta: Cannonn date=1330723694\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17814\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Próbáld úgy, hogy spawn-nál indítod el a zenét.
Halálnál megállítod, utána azonnal elindítod a halál effektet.
 
Így nem lenne jó? Nem szeretnéd, hogy újra induljon?
 
[/quote]
Már többször is mondta, hogy egyszerre kéne a 2 zenének szólnia.
Tudtommal csak audio pluginnal lehet ezt megoldani. :/