Na egy példa
new kapu; //mod elejére
public OnGameModeInit() alá
Ide a teljes koordináta kell
kapu = CreateObject(koordináta); //ide írod be a ZÁRT helyzetben lévõ kapu koordinátáját /Fontos
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) alá
Ide pedig csak egy részlet kell a koordinátából
CreateObject(9241, -513.90649414063, 1475.7314453125, 4.1500205993652, 0, 0, 93.500030517578);
Vagyis csak ennyi kell belõle
-513.90649414063, 1475.7314453125, 4.1500205993652
{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, IDE nyit koordináta, 2.5); //2,5 a sebesség
SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A kaput kinyitottad!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,IDE zárt koordináta, 2.5);
SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A kaput bezártad!\");
return 1;
}
}
2 külön mapba csináltad a zár és nyit kaput?