GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: parker00000 - 2011. november 03. - 20:59:04

Cím: Nyit/Zár Script kérdés?!
Írta: parker00000 - 2011. november 03. - 20:59:04
Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, most kezdtem nemrégen egy házi szervert amit magam írogatok, stb... (egy kis dm szerverrõl beszélünk)


Pawnoban is kezdõ vagyok.


Na lényeg hogy csináltam magamnak egy kis garázst, amit egy kapuval védtem le.


Olyan kérdésem lenne, hogy tudom megoldani /nyit /zár parancsal tudjam kezelni.


Láttam erre scriptet, de nem tudom hogy a kaput milyen helyzetben kell elmenteni, stb.


Segítségeteket elõre is köszönöm!


További Szép Estét
Cím: Nyit/Zár Script kérdés?!
Írta: lusta19 - 2011. november 03. - 21:05:39
Mta a ban lemented a kaput
Elõször zárt helyzetben és elmented
Utána nyitsz egy új mapot és lemented nyitva is elmented
utána már csak a script része van hátra
Cím: Nyit/Zár Script kérdés?!
Írta: parker00000 - 2011. november 03. - 21:30:41
Egy példát tudnál írni?
Amúgy lerakok egy kaput, lementem, és new map? Vagy hogyan?
Cím: Nyit/Zár Script kérdés?!
Írta: LZLo-No.1 - 2011. november 03. - 21:54:11
kell a nyitási és a zárási helyzet
és aztán egy egyszerû  MoveObject(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed, Float:RotX = -1000.0, Float:RotY = -1000.0, Float:RotZ = -1000.0) funkció 2db, de akár 1 parancsba
Cím: Nyit/Zár Script kérdés?!
Írta: Kovacs_Bela - 2011. november 03. - 22:05:03
Ha levan töltve az MTA. C:\\Program Files\\MTA San Andreas\\ --> Rákattintasz az mta-ra. --> Betölt --> Map Editor --> vársz amíg betölt --> felül a legelsõ gomb (new) --> ha már megvan  kapu idje akkor objects (alul) --> beírod a keresõbe az IDjét --> kiválasztod a találatok közül . Ha nincs akkor keresd meg. --> mentsd le a nyitott pozícióját, + a zártat --> és most jön a script:
[pawn]
#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
    kapu = CreateObject(kapuid,X,Y,Z,rX,rY,rZ,0);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    if(strcmp(\"/zar\",cmdtext,true) == 0)
    {
        MoveObject(kapu,X,Y,Z,2);
        return 1;
    }
    if(strcmp(\"/nyit\",cmdtext,true) == 0)
    {
        MoveObject(kapu,X,Y,Z,2);
        return 1;
    }
    return 0;
}
[/pawn]
Cím: Nyit/Zár Script kérdés?!
Írta: parker00000 - 2011. november 04. - 17:52:06
Akkor valahogy így kell kinézzen?
De van a garázs,+ a kapu, pawnoba hova másoljam az egészet?
Az objectekhez beraktam a garázs-t zárt kapuval, a mod aljára meg a scriptet.
De nem jó, hogyan kéne?
[pawn]#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
    kapu =CreateObject(980, 2087.6833496094, 1593.7658691406, 12.593704223633, 0, 0, 90);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    if(strcmp(\"/zar\",cmdtext,true) == 0)
    {
        MoveObject(kapu,2087.6833496094,1593.7658691406,12.593704223633,2);
        return 1;
    }
    if(strcmp(\"/nyit\",cmdtext,true) == 0)
    {
        MoveObject(kapu,2087.6833496094,1593.7658691406,6.0937042236328,2);
        return 1;
    }
    return 0;
}[/pawn]


Plus lenne még 2 kérdésem.


Most a szerón az idõt nem mutatja, hogyan kell beállítani hogy a valós idõt mutassa?


Illetve a minimapon, a játékosokat nem jelzi, azt hogyan kell?


Válaszotokat elõre is köszönöm!
Cím: Nyit/Zár Script kérdés?!
Írta: staubka - 2011. november 04. - 17:54:03
Ahol az objectekvannak onnan töröld az eredeti objectet, csak ez az egy legyen, amit bemásoltál.
Cím: Nyit/Zár Script kérdés?!
Írta: parker00000 - 2011. november 04. - 17:59:16
Ezt nem egészen értem.  :(

Elmondom akkor hogy csináltam. Elindítottam az MTA-t, leraktam egy kis garázst, elé egy zárt \"airportgate\"-t.


Elmentettem zárva ugye, meg nyitva.


Zárt:


[pawn]CreateObject(980, 956.01812744141, -1518.1772460938, 8.0824031829834, 0, 0, 0);


CreateObject(980, 956.15386962891, -1503.32421875, 15.321292877197, 0, 0, 0);


CreateObject(17324, 2099.5710449219, 1593.7355957031, 9.8203125, 0, 0, 270);


CreateObject(980, 2087.6833496094, 1593.7658691406, 12.593704223633, 0, 0, 90);[/pawn]


Nyitott:


[pawn]CreateObject(980, 956.01812744141, -1518.1772460938, 8.0824031829834, 0, 0, 0);


CreateObject(980, 956.15386962891, -1503.32421875, 15.321292877197, 0, 0, 0);


CreateObject(17324, 2099.5710449219, 1593.7355957031, 9.8203125, 0, 0, 270);


CreateObject(980, 2087.6833496094, 1593.7658691406, 12.593704223633, 0, 0, 90);[/pawn]


Nos én \"Page Down\"-al levittem a föld alá, és úgy mentettem el a nyitott állapotot.


Ami még homály hogy akkor a modba hogy írjam be, És hova?! :(


Nagyon jó lenne ha sikerülne! :(
Cím: Nyit/Zár Script kérdés?!
Írta: BoOy - 2011. november 04. - 19:48:00
YouTube keresõ: Samp Movable Objects
(bocsi most nemtudok linket adni a netem szarakodik :@)
Cím: Nyit/Zár Script kérdés?!
Írta: lusta19 - 2011. november 04. - 20:00:56
Na egy példa
new kapu;  //mod elejére
public OnGameModeInit() alá
Ide a teljes koordináta kell
 
kapu = CreateObject(koordináta);  //ide írod be a ZÁRT helyzetben lévõ kapu koordinátáját /Fontos

 
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])  alá
Ide pedig csak egy részlet kell a koordinátából
CreateObject(9241, -513.90649414063, 1475.7314453125, 4.1500205993652, 0, 0, 93.500030517578);
Vagyis csak ennyi kell belõle
-513.90649414063, 1475.7314453125, 4.1500205993652
 

{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
    {
   MoveObject(kapu, IDE nyit koordináta, 2.5); //2,5 a sebesség
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A kaput kinyitottad!\");
            return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)
    {
   MoveObject(kapu,IDE zárt koordináta, 2.5);
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A  kaput bezártad!\");
            return 1;
    }
    }

 
2 külön mapba csináltad a zár és nyit kaput?
Cím: Nyit/Zár Script kérdés?!
Írta: _I[TM]I_Dexter[CL] - 2011. november 05. - 05:44:50
Idézetet írta: parker00000 date=1320425956\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13035\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Zárt:
[pawn]CreateObject(980, 956.01812744141, -1518.1772460938, 8.0824031829834, 0, 0, 0);
CreateObject(980, 956.15386962891, -1503.32421875, 15.321292877197, 0, 0, 0);
CreateObject(17324, 2099.5710449219, 1593.7355957031, 9.8203125, 0, 0, 270);
CreateObject(980, 2087.6833496094, 1593.7658691406, 12.593704223633, 0, 0, 90);[/pawn]
Nyitott:
[pawn]CreateObject(980, 956.01812744141, -1518.1772460938, 8.0824031829834, 0, 0, 0);
CreateObject(980, 956.15386962891, -1503.32421875, 15.321292877197, 0, 0, 0);
CreateObject(17324, 2099.5710449219, 1593.7355957031, 9.8203125, 0, 0, 270);
CreateObject(980, 2087.6833496094, 1593.7658691406, 12.593704223633, 0, 0, 90);[/pawn]
 
Na..Itt a nyitott és a zárt pozíciót nem ugyan azt írtad le? mert úgy látom ugyan az...Küld el mégegyszer a nyitott helyzetet mert felével kész vagyok
[pawn]#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
    kapu = CreateObject(980,2087.6833496094,1593.7658691406,12.593704223633,0,0,90);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    if(strcmp(\"/zar\",cmdtext,true) == 0)
    {
        MoveObject(kapu,2087.6833496094,1593.7658691406,12.593704223633,2);
        return 1;
    }
    if(strcmp(\"/nyit\",cmdtext,true) == 0)
    {
        MoveObject(kapu,X,Y,Z,2);
        return 1;
    }
    return 0;
} [/pawn]
Nem muszály leírni a nyitott kordit ha innen meg tudod oldani..Ugyan úgy kell a /nyit -nál mint ahogy a /zár-nál megcsináltam! A kapu szót hagyod megnézed az X,Y,Z kordinátákot beírod a helyére.Azaz kitörlöd az X-et beírod a nyitott kapu X kordiját az Y Z-nél ugyan így.
A 2-est hagyd meg mert az a kapu sebessége lesz.Örülök hogy segíthettem.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 05. - 06:44:52 )

Ja és még valami  :D ha nem raktad be a gamemode-ba az Object-ecet akkor rakd be a public OnFilterScriptInit utáni sorba.. [pawn]#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
 (Ha nincs gamemode-ba benne az object-ek ide írd be õket)
    kapu = CreateObject(980,2087.6833496094,1593.7658691406,12.593704223633,0,0,90);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    if(strcmp(\"/zar\",cmdtext,true) == 0)
    {
        MoveObject(kapu,2087.6833496094,1593.7658691406,12.593704223633,2);
        return 1;
    }
    if(strcmp(\"/nyit\",cmdtext,true) == 0)
    {
        MoveObject(kapu,X,Y,Z,2);
        return 1;
    }
    return 0;
} [/pawn]
Cím: Nyit/Zár Script kérdés?!
Írta: parker00000 - 2011. november 07. - 17:38:48
Elnézést nem figyeltem a válaszokat!
Kicsit összezavarodtam.
Esetleg valaki TeamSpeak-re, msn-re nem érne rá?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 07. - 18:29:00 )

Nem tudom mi lehet a baj, berakom a kaput, parancsot, felmegyek a szerómra, de nem nyitja/zárja, error nem ír, tehát a parancsot ismeri de nem nyitja... (kigyûjtöttem jegyzettömbe MTA-ból  a koordinátákat)
[pawn]public OnGameModeInit()
object-ek alá beírom a kaput zárt állapotba:
//Objectek
CreateObject(980, 1706.0441894531, 1607.5531005859, 11.784484863281, 0, 0, 254);
Aztán meg a script:
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
    kapu = CreateObject(980, 1706.0441894531, 1607.5531005859, 11.784484863281, 0, 0, 254);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    if(strcmp(\"/zar\",cmdtext,true) == 0)
    {
        MoveObject(kapu,1706.0439453125,1607.552734375,11.784484863281,2);
        return 1;
    }
    if(strcmp(\"/nyit\",cmdtext,true) == 0)
    {
        MoveObject(kapu,1706.0441894531,1607.5531005859,5.7844848632813,2);
        return 1;
    }
    return 0;
}
Ezt a mod aljára másoltam be! :( És nem megy, mi lehet a gond?!:([/pawn]