CMD:nyit(playerid,params[]){if(gLogged[playerid] == 1){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 0) { DestroyObject(Kapu1z); Kapu1ny = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280, 0.00000, 00.00000, 0.00000); Nyitva[Kapu1ny] = 1;}if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 0){ DestroyObject(Kapu2z); Kapu2ny = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280, 0.00000, 0.00000, 0.00000); Nyitva[Kapu2ny] = 1;}}return 1;}CMD:zar(playerid,params[]){if(gLogged[playerid] == 1){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 1) { DestroyObject(Kapu1ny); Kapu1z = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280, 0.00000, -90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral Nyitva[Kapu1ny] = 0;}if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 1){ DestroyObject(Kapu2ny); Kapu2z = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280, 0.00000, 90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral Nyitva[Kapu2ny] = 0;}}return 1;}
Üdv. Az lenne a problémám hogy van 2 sorompó egy parkoló elõtt, amiket paranccsal lehet ki/be zárni. Az elsõ sorompó mûködik is tökéletesen de a 2. a parancs után mindig csak kinyílik, leküldi az \"Unknown Command\"-ot és már nem lehet vissza zárni. Itt a kód: CMD:nyit(playerid,params[]){if(gLogged[playerid] == 1){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 0) { DestroyObject(Kapu1z); Kapu1ny = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280, 0.00000, 00.00000, 0.00000); Nyitva[Kapu1ny] = 1;}if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 0){ DestroyObject(Kapu2z); Kapu2ny = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280, 0.00000, 0.00000, 0.00000); Nyitva[Kapu2ny] = 1;}}return 1;}CMD:zar(playerid,params[]){if(gLogged[playerid] == 1){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 1) { DestroyObject(Kapu1ny); Kapu1z = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280, 0.00000, -90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral Nyitva[Kapu1ny] = 0;}if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 1){ DestroyObject(Kapu2ny); Kapu2z = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280, 0.00000, 90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral Nyitva[Kapu2ny] = 0;}}return 1;} Próbáltam már hogy a 2. else if legyen, az sem használt. Esetleg ha valaki tudna segíteni akkor megköszönném [/quote]de minek törlöd ki, és hozod létre újra? sokkal egyszerûbb lenne MoveObject-tel....és jobban is nézne ki, na meg kisebb az esélye, hogy bugol.