Üdv. Az lenne a problémám hogy van 2 sorompó egy parkoló elõtt, amiket paranccsal lehet ki/be zárni. Az elsõ sorompó mûködik is tökéletesen de a 2. a parancs után mindig csak kinyílik, leküldi az \"Unknown Command\"-ot és már nem lehet vissza zárni. Itt a kód:
CMD:nyit(playerid,params[])
{
if(gLogged[playerid] == 1)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 0)
{
DestroyObject(Kapu1z);
Kapu1ny = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280, 0.00000, 00.00000, 0.00000);
Nyitva[Kapu1ny] = 1;
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 0)
{
DestroyObject(Kapu2z);
Kapu2ny = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
Nyitva[Kapu2ny] = 1;
}
}
return 1;
}
CMD:zar(playerid,params[])
{
if(gLogged[playerid] == 1)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 1)
{
DestroyObject(Kapu1ny);
Kapu1z = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280, 0.00000, -90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral
Nyitva[Kapu1ny] = 0;
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 1)
{
DestroyObject(Kapu2ny);
Kapu2z = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280, 0.00000, 90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral
Nyitva[Kapu2ny] = 0;
}
}
return 1;
}
Próbáltam már hogy a 2. else if legyen, az sem használt. Esetleg ha valaki tudna segíteni akkor megköszönném
Üdv. Az lenne a problémám hogy van 2 sorompó egy parkoló elõtt, amiket paranccsal lehet ki/be zárni. Az elsõ sorompó mûködik is tökéletesen de a 2. a parancs után mindig csak kinyílik, leküldi az \"Unknown Command\"-ot és már nem lehet vissza zárni. Itt a kód:
CMD:nyit(playerid,params[])
{
if(gLogged[playerid] == 1)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 0)
{
DestroyObject(Kapu1z);
Kapu1ny = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280, 0.00000, 00.00000, 0.00000);
Nyitva[Kapu1ny] = 1;
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 0)
{
DestroyObject(Kapu2z);
Kapu2ny = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
Nyitva[Kapu2ny] = 1;
}
}
return 1;
}
CMD:zar(playerid,params[])
{
if(gLogged[playerid] == 1)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 1)
{
DestroyObject(Kapu1ny);
Kapu1z = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280, 0.00000, -90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral
Nyitva[Kapu1ny] = 0;
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 1)
{
DestroyObject(Kapu2ny);
Kapu2z = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280, 0.00000, 90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral
Nyitva[Kapu2ny] = 0;
}
}
return 1;
}
Próbáltam már hogy a 2. else if legyen, az sem használt. Esetleg ha valaki tudna segíteni akkor megköszönném
[/quote]
de minek törlöd ki, és hozod létre újra? sokkal egyszerûbb lenne MoveObject-tel....és jobban is nézne ki, na meg kisebb az esélye, hogy bugol.