? A parancs ilyen szempontból fölösleges, és eleget szenvedtem vele, hogy ne publikáljam Mármint a forráskód alatt ha ezt értetted.
A parancsban semmi féle ID lekérdezéses dolog nincsen [/quote]akkor honnan a másik játékos ID-ja? a legközelebbi játékost kérdezed le? ha igen akkor valószínûleg ott lesz a hiba...
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {if(!IsPlayerConnected(i)) continue;if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, tavolsag, X, Y, Z)) {// ide a többit ugyanúgy \'playerid\' helyett \'i\'}}
használj for ciklust!http://sampforum.hu/index.php?topic=6399.0Példa: for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {if(!IsPlayerConnected(i)) continue;if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, tavolsag, X, Y, Z)) {// ide a többit ugyanúgy \'playerid\' helyett \'i\'}}
for(new i = 1; i < MAX_PLAYERS; i++){}
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++){}
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++){}