Szerző Téma: Spawn  (Megtekintve 422 alkalommal)

Spawn
« Dátum: 2016. Január 13. - 19:23:29 »
0
Sziasztok!
Azt hogy lehetne megoldani ebbe a scriptbe hogy mikor belépett akkor a map közepére spawnolja?
Maga a script:
 
/*••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
                 Regisztráció
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••*/
#include <a_samp>
#include <dudb>
#include <dini>
#pragma unused strtok
#pragma unused ret_memcpy
#define ReGiStEr 8
#define LoGiN 9
#define COLOR_GREEN 0x00FF00FF
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
enum pInfo
{
Deaths,
Kills,
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
new IsLogged[MAX_PLAYERS];
public OnGameModeInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" tRegistration System by Torran\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
 
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TogglePlayerSpectating( playerid, 1 );
IsLogged[playerid] = 0;
    new file[128], string[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
if(!fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name);
ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Register\", \"Cancel.\");
}
if(fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nIrd be a jelszódat.\", name);
ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new file[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
if(fexist(file))
{
    dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
    dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);
}
IsLogged[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid)
{
PlayerInfo[playerid][Deaths] ++;
PlayerInfo[killerid][Kills] ++;
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == ReGiStEr)
{
if(response)
{
    new file[128];
    new string[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      format(string, sizeof string, \"Regisztráció \\n\\nÜdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name);
      ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Register\", \"Cancel.\");
      return 0;
   }
   format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
   if(!fexist(file))
   {
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file,\"Password\", udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
      dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
      dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
       dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);
      format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", name);
      ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\");
      PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      printf(\"%s sikeresen regisztrált!\", name);
   }
}
}
if(dialogid == LoGiN)
{
if(response)
{
    new file[128];
    new string[128];
    new PlayerName[24];
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
       GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof PlayerName);
       format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", PlayerName);
      ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Login\", \"Cancel.\");
      return 0;
   }
   new name[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name);
   if(fexist(file))
   {
       new password = dini_Int(file, \"Password\");
          if(udb_hash(inputtext) != password)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"***Hiba:Nem jó jelszó!\");
          Kick(playerid);
           GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
           printf(\"%s Nem tudott bejelentkezni!\", name);
      }
      else
      {
         IsLogged[playerid] = 1;
         ResetPlayerMoney(playerid);
         SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\"));
         GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\"));
         PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\");
         PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen be jelentkeztél!\");
         TogglePlayerSpectating(playerid,0);
         SpawnPlayer(playerid);
         SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 3.0);
         TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
      }
   }
}
}
return 0;
}
main() { }
« Utoljára szerkesztve: 2016. Január 13. - 19:26:11 írta almightymartin »

Spawn
« Válasz #1 Dátum: 2016. Január 13. - 19:25:56 »
0
[gmod]A téma kódja módosítva![/gmod]
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

Spawn
« Válasz #2 Dátum: 2016. Január 13. - 20:03:43 »
0
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 5.0); //Azért 5 a magasság, mert ha 0 lenne, a föld alá spawnolná
return true;
}

 
Nem tettem tabokat, mert itt írtam a böngészőben.
Meg ott a Login dialognál szedd ki azt a SetPlayerPost(...)-t a SpawnPlayer(...) függvény alól. Meg elég egyszer használni ezt:
TogglePlayerSpectating(playerid, 0);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal