-
Sziasztok,csináltam egy REC felvételt szerveren,egy ilyen rekorder segítségével.
A Scripterfilesba rakta le a rec felvételt innen hogyan tovább?
rec felvételt beraktam az npcmodes-ba és azon belül recordinsgba
Most hogyan haladjak tovább,hogy a szerveren is mûködésbe lépjen?
Elõre is köszönöm a helpet.
Edit: Meg csináltam legalábbis asszem meg csináltam,de nem tudom,hogy mi a baj vagy,hogy hogy kell mert ez lenne elsõ NPC-m de nem jön fel a szerverre
#define RECORDING \"Nagy_Lajos\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#else // Viszont ha gyalogos
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#endif
-
.cfg fájlban át van írva a maxnpc ?
-
filterscripthez ezt rakod:
server.cfg-be írd a filterscipt sorba is az fs nevét
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
ConnectNPC(\"ide azt írsz amit akarsz\", \"Teszt\"); //ide írod a recfile nevét (teszt) helyére
npcveh = CreateVehicle (11,1358.8230,-1159.5790,23.2170,180.8786,111,109,-1); //ide írod a lementett koordinátát
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"Buszos\", true ) )
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
SetPlayerSkin(playerid, 61); //ide írod a skin id-t amit szeretnél
}
return 1;
}
return 1;
}
Npcmodes mappába
#define RECORDING \"Nagy_Lajos\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#endif
server cfg-ben pedig írd át a maxnpc-t
maxnpc 1 és így tovább a 2 npc-d van maxnpc 2 stb..
Koordinátát mentettél felvétel elõtt?
-
.cfg fájlban át van írva a maxnpc ?
Igen beírtam oda,és levettem direkrt a szerveremrõl a lakatot is,de nem lépett be :S
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. július 29. - 12:28:29 )
> link=topic=29566.msg317524#msg317524 date=1343557588]
filterscripthez ezt rakod:
server.cfg-be írd a filterscipt sorba is az fs nevét
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
ConnectNPC(\"ide azt írsz amit akarsz\", \"Teszt\"); //ide írod a recfile nevét (teszt) helyére
npcveh = CreateVehicle (11,1358.8230,-1159.5790,23.2170,180.8786,111,109,-1); //ide írod a lementett koordinátát
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"Buszos\", true ) )
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
SetPlayerSkin(playerid, 61); //ide írod a skin id-t amit szeretnél
}
return 1;
}
return 1;
}
Npcmodes mappába
#define RECORDING \"Nagy_Lajos\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#endif
server cfg-ben pedig írd át a maxnpc-t
maxnpc 1 és így tovább a 2 npc-d van maxnpc 2 stb..
Koordinátát mentettél felvétel elõtt?
[/quote]
Nem mentettem kordit :/ Viszont akkor is így csináljam ha gyalogos az NPC? Mert nem jármûvel fog közlekedni.
-
Ha van regisztráció a szerveren akkor engedd át rajta.
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
-
Koordinátát mindenféleképpen kell menteni a felvétel elõtt közvetlen . Mivel úgy adod meg az npc pozícióját .
-
#include <a_samp>
new npc;
public OnFilterScriptInit ( )
{
ConnectNPC(\"ide azt írsz amit akarsz\", \"Tomas_Hopkins\"); //ide írod a recfile nevét (teszt) helyére
npc = AddPlayerClass(71,1618.3982,711.6606,15.6059,268.1924,0,0,0,0,0,0); // NPC //ide írod a lementett koordinátát
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"Buszos\", true ) )
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
SetPlayerSkin(playerid, 71); //ide írod a skin id-t amit szeretnél
}
return 1;
}
return 1;
}
Mit kell még átírni,hogy ne autóval legyen?
-
A filterscriptbe semmit. amit te most másoltál be
Npcmodes résznél kell
#define RECORDING \"Nagy_Lajos\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#endif
Második sor:
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
-
Nem jön fel a szerverre....
Pedig ezt beraktam npcmodesba
#define RECORDING \"Tomas_Hopkins\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 2 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#else // Viszont ha gyalogos
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#endif
ezt pedig az filterscriptbe
#include <a_samp>
new npcTomas;
public OnFilterScriptInit ( )
{
ConnectNPC(\"ide azt írsz amit akarsz\", \"Tomas_Hopkins\"); //ide írod a recfile nevét (teszt) helyére
npcTomas = AddPlayerClass(71,1618.3982,711.6606,15.6059,268.1924,0,0,0,0,0,0); // NPC //ide írod a lementett koordinátát
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"npcTomas\", true ) )
{
SetPlayerSkin(playerid, 71); //ide írod a skin id-t amit szeretnél
}
return 1;
}
return 1;
}
és a rec felvételt is beraktam a helyére,beírtam hogy maxnpc 1 de nem jön fel a szerverre.
UI: ezt a warningot fsnél írja
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Tomas.pwn(7) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"npcTomas\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.