-
Sziasztok,szeretnék szerveremre pár npc-tviszont gondokba ütköztem,mindent leírás szerint csináltam de hibát jelez.
itt ahogy csináltam:
#include <a_samp>
#include <a_npc>
#define RECORDING \"Tesztelek\"
#define RECORDING_TYPE 1
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 1;
}
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 1;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 1;
}
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" );
return 1;
}
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
public OnFilterScriptInit ( )
{
print ( \"my filterscript\" );
ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" );
MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 468, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
if ( !strcmp ( npcname, \"Teszt_Bela\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
return 1;
}
return 1;
}
Ezek a hibák:
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(9) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnRecordingPlaybackEnd\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(16) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCEnterVehicle\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(22) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCExitVehicle\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(24) : error 017: undefined symbol \"StopRecordingPlayback\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(28) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCSpawn\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(94) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 55)
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
5 Errors.
-
Ezzel aza gond hogy egybe van az összes!!!
Help:
Ez az FS amit betöltesz a szerverre!
#include <a_samp>
#include <a_npc>
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
public OnFilterScriptInit ( )
{
print ( \"my filterscript\" );
ConnectNPC ( \"Teszt_Bela\", \"Tesztelek\" );
MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 468, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
if ( !strcmp ( npcname, \"Teszt_Bela\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
return 1;
}
return 1;
}
Ez meg amit a npcmodes mappába raksz:
#define RECORDING \"Tesztelek\"
#define RECORDING_TYPE 1
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 1;
}
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 1;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 1;
}
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 1;
}
-
Hát így se jó....
FS hiba:
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ad.pwn(32) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 20)
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
ami az npc modes mappába megy hiba:
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(8) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnRecordingPlaybackEnd\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(10) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(15) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCEnterVehicle\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(17) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(21) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCExitVehicle\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(23) : error 017: undefined symbol \"StopRecordingPlayback\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(27) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCSpawn\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\base.pwn(29) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayback\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
Nem értem mi a gond.... :S Régebben semmi próbléma nem volt amikor tesztelgettem az npc készítését.