Sziasztok csináltam egy NPC FS -ben felvettem mindent a szerveren jármûben! És megcsináltam, de sajnós error és warning van benne aki tudja mi a hiba az kérem írja le! Elõre köszönöm!
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármu\"t vezet, 2 ha gyalogol
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE,RECORDING);
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármu\"ves vezeto\"
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid,seatid)
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE,RECORDING);
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle()
{
StopRecordingPlayback();
return 0;
}
#else // Viszont ha gyalogos
public OnNPCSpawn()
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE,RECORDING);
return 0;
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
print(\"my gamemode\");
ConnectNPC(\"Dániel\",\"Black\");
MyFirstNPCVehicle = AddStaticVehicle(400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) // Elleno\"rzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
{
new npcname[MAX_PLAYER_NAME]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
GetPlayerName(playerid,npcname,sizeof(npcname)); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
if(!strcmp(npcname,\"Dániel\",true)) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
{
PutPlayerInVehicle(playerid,400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3,0); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármu\"vébe
}
return 1;
}
return 1;
}