GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 08. - 10:31:15

Cím: NPC Segitség!
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 08. - 10:31:15
Sziasztok csináltam egy NPC FS -ben felvettem mindent a szerveren jármûben! És megcsináltam, de sajnós error és warning van benne aki tudja mi a hiba az kérem írja le! Elõre köszönöm!
 

#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármu\"t vezet, 2 ha gyalogol
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
  StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE,RECORDING);
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármu\"ves vezeto\"
  public OnNPCEnterVehicle(vehicleid,seatid)
  {
    StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE,RECORDING);
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle()
  {
    StopRecordingPlayback();
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn()
  {
    StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE,RECORDING);
    return 0;
  }
#endif
public OnGameModeInit()
{
  print(\"my gamemode\");
  ConnectNPC(\"Dániel\",\"Black\");
  MyFirstNPCVehicle = AddStaticVehicle(400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3);
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
  if(IsPlayerNPC(playerid)) // Elleno\"rzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname[MAX_PLAYER_NAME]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName(playerid,npcname,sizeof(npcname)); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if(!strcmp(npcname,\"Dániel\",true)) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle(playerid,400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3,0); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármu\"vébe
    }
    return 1;
  }
  return 1;
}
Cím: NPC Segitség!
Írta: tudvari - 2011. szeptember 08. - 10:35:48
28 345-ödszröre is,bemásolnád a warnokat/errorokat pls?
Cím: NPC Segitség!
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 08. - 11:08:33

C:\\Users\\Desktop\\Untitled.pwn(31) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnGameModeInit\")
C:\\Users\\Desktop\\Untitled.pwn(34) : error 017: undefined symbol \"ConnectNPC\"
C:\\Users\\Desktop\\Untitled.pwn(35) : error 017: undefined symbol \"AddStaticVehicle\"
C:\\Users\\Desktop\\Untitled.pwn(39) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerSpawn\")
C:\\Users\\Desktop\\Untitled.pwn(41) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerNPC\"
C:\\Users\\Desktop\\Untitled.pwn(47) : error 017: undefined symbol \"PutPlayerInVehicle\"
C:\\Users\\Desktop\\Untitled.pwn(35) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"MyFirstNPCVehicle\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.
Cím: NPC Segitség!
Írta: curvemaster - 2011. szeptember 08. - 14:00:11
[pawn]#include <a_samp>[/pawn]
Kimaradt..  :)
Cím: NPC Segitség!
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 08. - 14:04:22
Nem jó már probaltam ugy is error nem tudjátok jól elírni? ?  :\'(
Cím: NPC Segitség!
Írta: curvemaster - 2011. szeptember 08. - 14:27:48
És includeval is ugyan azok a hibák?
Cím: NPC Segitség!
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 08. - 14:44:24
aha még több!   :-[  :\'(
Cím: NPC Segitség!
Írta: curvemaster - 2011. szeptember 08. - 16:23:23
LOÁL!
Az furcsa..
Akkor nem tudok mást..  :-[ Majd valamelyik profibb scripter segít. :)
Cím: NPC Segitség!
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 08. - 17:37:23
Á megoldotam!  :)