GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Lucio - 2014. November 11. - 18:35:40

Cím: NPC probléma
Írta: Lucio - 2014. November 11. - 18:35:40
Hali! Az lenne a problémám, hogy van 8 NPC-m. Mikor felcsatlakoznak abból fix 2 npc nem akar lespawnolni és kb. csatlakozás után 5 másodperccel ledobja az NPC-t. Mielőtt valaki belekötne 6 NPC fent van a szerveren, tehát nem a server.cfg-be kell állítani a max NPC-t!(és 10-en van) Már kicseréltem a kódját is, a .rec fájlt is. Valaki valami ötlet esetleg, hogy mi lehet?
[Lényeg: Nem akar lespawnolni az NPC, de a többi 6 le bír spawnolni.]
Cím: NPC probléma
Írta: Dfoglalo - 2014. November 11. - 18:44:14
Van egy különbség a 6 és a 2 NPC között, de nem közölted, hogy mi az. Pedig szükség lenne ezen információra.
Cím: NPC probléma
Írta: Lucio - 2014. November 11. - 19:20:09
Nem értelek.. Mindegyik egy álló NPC.
Felcsatlakoztatok 8 NPC-t abból 6 fent marad 2(mindig ugyanaz) pedig lecsatlakozik és nem akar lespawnolni.
Cím: NPC probléma
Írta: Dfoglalo - 2014. November 11. - 19:31:58
Nem tudom, hogy mit nem lehet ezen érteni. Azért rossz az a 2, mert valamiben különbözik a többitől. Ha megkeresnéd/bemásolnád ezt a különbséget, valószínűleg ott lenne a hiba. De különbségtől függetlenül: kód nélkül nem megyünk semmire.
Cím: NPC probléma
Írta: Lucio - 2014. November 11. - 20:43:46
Teljesen mindegy a kód.. Nem akarja le spawnolni azt a 2 NPC-t és a másik 6 ugyanazzal a SpawnPlayer-el fut le.
Cím: NPC probléma
Írta: Dfoglalo - 2014. November 11. - 20:59:43
Nem mindegy a kód, elvégre azzal van a probléma... Na mindegy, viszont így ne várj senkitől sem konkrét segítséget.
Cím: NPC probléma
Írta: Lucio - 2014. November 11. - 21:03:47
Egy return SpawnPlayer(playerid);-n nem lehet sok mindent elrontani..... Semmi sem különbözik mégis valamiért az a 2 NPC lecsatlakozik. Nem értem mit nem értesz ezen.
Cím: NPC probléma
Írta: Dfoglalo - 2014. November 11. - 21:11:35
Én ezt értem, csak abban nem vagyok biztos, hogy az állításod teljesen igaz. Még akkor sem, ha te magad azt hiszed. Főleg akkor, ha állításod szerint 100%-ban ugyanolyan a 8 NPC, mégis mindig ugyanaz a kettő a hibás. Szóval lehetetlen, hogy az állításod igaz legyen, miszerint semmi sem különbözik köztük. Esetleg akkor, ha csatlakozási sorrendet cserélsz és akkor másik kettő fog elromlani. De erre kicsi az esély. Ebben az egy esetben állításom nem áll helyt, elvégre tényleg lehet, hogy nem különböznek. Viszont ekkor legalább megvan a hiba forrása.
Cím: NPC probléma
Írta: Lucio - 2014. November 11. - 22:46:59
Próbáltam már, hogy csak azt a kettő NPC-t csatlakoztatom fel úgy is lementek, viszont azt elfelejtettem leírni, hogy linuxon szervergépen tökéletesen megy, viszont házi windows 7-en csinálja csak ezt.
Cím: NPC probléma
Írta: Dfoglalo - 2014. November 11. - 23:02:14
Ez is egy fontos információ. Esetleg próbáld meg a linuxos dolgokat windowos verziókkal helyettesíteni, hátha valamiből mást használsz. Vagy esetleg nézd meg, nincs e gond az npc.exe-vel. De nem igazán van ötletem már így, hogy linuxon jó, sajnálom.
Cím: NPC probléma
Írta: Wiliam Levy - 2014. November 12. - 20:28:17
Adj Windows XP SP2-es kompatibilitást a samp-npc.exe-nek, illetve engedélyezd nekik az adatvégrehajtást(vezérlőpult->rendszer->távoli beállítások->speciális fül-> teljesítmény->adatvégrehajdás megakadályozása cucchoz hozzáadni kivételként)
Velem is előfordult, és ez megoldotta a problémát.
Cím: NPC probléma
Írta: Lucio - 2014. November 12. - 21:44:28
Sajnos így sem működik..
Cím: NPC probléma
Írta: Wiliam Levy - 2014. November 14. - 23:49:53
Érdekes. Ez esetben nem tudok sajnos segiteni, bár ha saját gépemen lenne biztos találnék rá megoldást.
 :sorry:
Cím: NPC probléma
Írta: Dfoglalo - 2014. November 28. - 19:09:03
[gmod]Közel egy hónapos téma, így zárom. Ha mégsem oldódott volna meg a probléma és/vagy mégsem elavult ennyi idő után sem a probléma, a témanyitó írjon nekem egy PM-et és megnyitom.[/gmod]