Y0 all!
Az lenne a problémám,hogy ma találtam ki,hogy berakok egy barracks-ot vezeto npc-t,amitol könnyen tudnék barracks bumpolni,1-2 órát kínlódtam vele,olyankor még megse jelent a szerveren,de mindezt sikerült megoldani.. a gond az hogy amikor lespawnol,ott lesz egy pár mpig,aztán egybol crashel..
mindenhol utánna néztem h hogyan kell,de nemtom mi lehet a gond..
gamemode-omba van:
elején: 
#include <a_npc> 
 OnGameModeInit végén: 
ConnectNPC(\"BarracksNPC\", \"barracks1\"); 
 filterscripts/barracks1.pwn : 
#include <a_samp>
#include <a_npc>
new Barracks;
public OnFilterScriptInit ( )
{
    print ( \"BarracksNPC\" );
    ConnectNPC ( \"BarracksNPC\", \"barracks1\" );
    Barracks = AddStaticVehicle(437, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
    if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
    {
        new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
        GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
        if ( !strcmp ( npcname, \"BarracksNPC\", true ) )
        {
            PutPlayerInVehicle ( playerid, Barracks, 0 );
            return 1;
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}
 npcmodes/barracks1 : 
#define RECORDING \"BarracksNPC\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc> //
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
    }
    public OnNPCExitVehicle ( )
    {
        StopRecordingPlayback ( );
        return 0;
    }
#else
    public OnNPCSpawn ( )
    {
        StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
        return 0;
#endif
 Az npcmodes/recording meppába meg ottvan a barracks1.rec-em..
Nemtom hogyan muködik még ez az egész,ugyanis csak 3 órája jutott eszembe az ötlet és kezdtem el készítgetni 

Remélem meglessz ezis by *TI* 

Elore is THX!