#include <a_samp>new MyFirstNPCVehicle;public OnFilterScriptInit ( ){ print ( \"my filterscript\" ); ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" ); MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 ); return 1;} public OnPlayerSpawn ( playerid ){ if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe } return 1; } // Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek return 1;}