GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Jim Toretto - 2014. július 05. - 11:04:39

Cím: NPC letarol mindenkit!
Írta: Jim Toretto - 2014. július 05. - 11:04:39
Sziasztok!
Készítettem egy busz NPC-t ámde megy mint a golyó és visz mindent ami az útjába kerül :(
Valahogy azt szeretném megoldani, hogy ha érzékeli hogy a közelében egy bizonyos távolságon belül egy játékos tartózkodik akkor a busz álljon meg és várjon addig amíg a játékos kimegy ebbõl a \"bizonyos távolságból\".
Ezt egy sript formájában hogyan lehetne megoldani ?
Valaki tudna nekem errõl egy mintát készíteni ?
Elõre is köszönöm! :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 05. - 18:23:17 )

Kérem valaki segítsen  :\'(
Cím: NPC letarol mindenkit!
Írta: draco_blue - 2014. július 06. - 01:15:28
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404551079\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49237\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Készítettem egy busz NPC-t ámde megy mint a golyó és visz mindent ami az útjába kerül :(
Valahogy azt szeretném megoldani, hogy ha érzékeli hogy a közelében egy bizonyos távolságon belül egy játékos tartózkodik akkor a busz álljon meg és várjon addig amíg a játékos kimegy ebbõl a \"bizonyos távolságból\".
Ezt egy sript formájában hogyan lehetne megoldani ?
Valaki tudna nekem errõl egy mintát készíteni ?
Elõre is köszönöm! :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 05. - 18:23:17 )

Kérem valaki segítsen  :\'(
 
az npc az adott felvétel szerint megy....kétlem, hogy te menetközben bárhogy is megtudod változtatni az npc-d fájlját úgy, hogy azt ne lehessen észre venni......
Cím: NPC letarol mindenkit!
Írta: Jim Toretto - 2014. július 06. - 07:43:52
De tudtommal meglehet valahogy oldani hogy megálljon amíg egy játékos a közelében van a busznak.
Cím: NPC letarol mindenkit!
Írta: draco_blue - 2014. július 06. - 11:41:49
az NPC-d fájljába:
 

#include <a_npc>
 
public OnNPCModeInit()
{
SetTimer(\"Check\", 1000, true);
return 1;
}
forward Check();
public Check()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetMyPos(x, y, z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3, x, y, z))
    {
        PauseRecordingPlayback();
}else
{
    ResumeRecordingPlayback();
}
}
return 1;
}
Cím: NPC letarol mindenkit!
Írta: Jim Toretto - 2014. július 06. - 13:50:53
most valmaiért kiszáll az npc a buszból és nem megy sehova :(
Cím: NPC letarol mindenkit!
Írta: kriszrap - 2014. július 06. - 13:56:10
FCNPC vel csin nekem sikerült ha annyira kell publikálom.
Cím: NPC letarol mindenkit!
Írta: Jim Toretto - 2014. július 06. - 14:19:02
Azt elfogadnám :D