Sziasztok!az npc az adott felvétel szerint megy....kétlem, hogy te menetközben bárhogy is megtudod változtatni az npc-d fájlját úgy, hogy azt ne lehessen észre venni......
Készítettem egy busz NPC-t ámde megy mint a golyó és visz mindent ami az útjába kerül :(
Valahogy azt szeretném megoldani, hogy ha érzékeli hogy a közelében egy bizonyos távolságon belül egy játékos tartózkodik akkor a busz álljon meg és várjon addig amíg a játékos kimegy ebbõl a \"bizonyos távolságból\".
Ezt egy sript formájában hogyan lehetne megoldani ?
Valaki tudna nekem errõl egy mintát készíteni ?
Elõre is köszönöm! :)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 05. - 18:23:17 )
Kérem valaki segítsen :\'(
#include <a_npc>
public OnNPCModeInit()
{
SetTimer(\"Check\", 1000, true);
return 1;
}
forward Check();
public Check()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetMyPos(x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3, x, y, z))
{
PauseRecordingPlayback();
}else
{
ResumeRecordingPlayback();
}
}
return 1;
}