new Busdriver1Vehicle; // Globális változó
OnGamemodeInit
//npc
print ( \"HunGangWare\" );
ConnectNPC ( \"Busdriver1\", \"bus1-ls-lv\" );
Busdriver1Vehicle = CreateVehicle(437,2861.4514,-1914.8995,11.0667,359.5345,95,16,82800); // bus1
OnPlayerSpawn
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
if ( !strcmp ( npcname, \"Busdriver1\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, Busdriver1Vehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
return 1;
}
return 1;
}
return 1;
és itt van amit külön kellet még
#define RECORDING \"bus1-ls-lv\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#endif