GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: IPhoneman96 - 2011. december 06. - 20:38:29

Cím: npc készítés
Írta: IPhoneman96 - 2011. december 06. - 20:38:29
Üdv
NPC-t szeretnék készíteni 0.3d verzióban http://sampforum.hu/index.php?topic=9872.msg140443#msg140443 ez alapján de mégse sikerül, a pawno nem jelez hibát, a szerver nincs levédve és nem csatlakozik fel mindent úgy csináltam valaki tud segíteni?
Cím: npc készítés
Írta: WhiteBunny - 2011. december 06. - 20:40:02
server.cfg-ben átírtad a maxnpc sort annyira amennyit szeretnél?
Cím: npc készítés
Írta: IPhoneman96 - 2011. december 06. - 20:50:01
igen az is át van írva télleg minden stimmel de még sincs npc :\'(
Cím: npc készítés
Írta: lusta19 - 2011. december 06. - 20:55:24
Mutasd a cuccokat
Cím: npc készítés
Írta: IPhoneman96 - 2011. december 06. - 21:00:19
new Busdriver1Vehicle; // Globális változó
OnGamemodeInit
//npc
print ( \"HunGangWare\" );
ConnectNPC ( \"Busdriver1\", \"bus1-ls-lv\" );
Busdriver1Vehicle = CreateVehicle(437,2861.4514,-1914.8995,11.0667,359.5345,95,16,82800); // bus1
OnPlayerSpawn
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
     {
       new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
       GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
       if ( !strcmp ( npcname, \"Busdriver1\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
       {
            PutPlayerInVehicle ( playerid, Busdriver1Vehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
            return 1;
       }
       return 1;
  }
return 1;
és itt van amit külön kellet még
#define RECORDING \"bus1-ls-lv\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#endif
Cím: npc készítés
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. december 06. - 21:02:22
1. ugye az a filterscripts mappában van, a 2. meg az npcmodes mappában, és le is van futtatva? Jah és a második scriptnek bus1-ls-lv a neve?
Cím: npc készítés
Írta: IPhoneman96 - 2011. december 06. - 21:15:20
Az 1. A gamemodomba van benne mert olvastam kommentekbe hogy neki úgy sikerült hogy a gamemodba rakta és igen bus1-ls-lv nek hívják

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 06. - 21:17:01 )

Jah várj a bus1-ls-lv az a rec fájlnak a neve amit npcnek neveztem el és levan futtatva mindkettõ és hibátlan

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 06. - 21:21:38 )

Jaj bocsi figyelmetlen voltam csak ugyan úgy nevezte el az npc scriptfájt és a rec fájt is és össze kevertem elnézést