Szerző Téma: NPC készítés a 0.3x-es sampba  (Megtekintve 633 alkalommal)

NPC készítés a 0.3x-es sampba
« Dátum: 2013. Szeptember 17. - 17:54:23 »
0
Csáó! Nekem egy teljes leírás kéne, hogy hogyan csináljam meg / készítsem el az NPC-met ( A felvétel megvan! ) Mivel találtam a sampforumon egy 2011-eset azalapján mindent megcsináltam de valamit nemspawnolja le az npc-t ( ergó rágotozok és blueberrynél a farm alá ledob.. )

Elõre is köszönöm!

NPC készítés a 0.3x-es sampba
« Válasz #1 Dátum: 2013. Szeptember 18. - 17:24:04 »
0
Sokan innen tanultak/tanulnak
http://sa-mp.gportal.hu/gindex.php?pg=32569262
Üdv

NPC készítés a 0.3x-es sampba
« Válasz #2 Dátum: 2013. Szeptember 19. - 16:33:11 »
0
Köszönöm, megpróbálom! Ha megoldódott, akkor kirakom a MEGOLDVA pipát!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Szeptember 19. - 17:02:52 )

Ez alapján csináltam, és még sem jó :(

Ittvannak a scriptek, hátha tud valaki segíteni  :unsure:

Ez a load.pwn FS ami az npcmodes mappába van
 
#define RECORDING \"taxi\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 
Ez a Filterscript mappába lévõ npc.pwn file tartalma
 
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Roman_Bellic\", \"load\");
  npcveh = CreateVehicle ( 420, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Roman_Bellic\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 
A recordings mappába lévõ file neve taxi.rec

Elméletileg felcsatlakoztatja az NPC-t egyébként

 
[17:00:50] Incoming connection: 127.0.0.1:63880
[17:00:51] [npc:join] Roman_Bellic has joined the server (0:127.0.0.1)
[/quote]
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 19. - 17:02:52 írta Lester »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal