Csõõõõ
Az lenne a problémám, hogy felvettem egy NPC-t, felcsatlakozik, de nem jelenik meg.
A módba van beleírva a csatlakozás és egyéb:
public OnGameModeInit()
{
ConnectNPC(\"npc1\", \"npc1\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname[24];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
if(!strcmp(npcname, \"npc1\", true))
{
SetPlayerSkin(playerid, 142);
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.1,1,1,1,1,1);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
}
}
return 1;
}
És az NPC az npcmodes mappában:
#define RECORDING \"npc1\"
#define RECORDING_TYPE 2
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
StartRecordingPlayback (RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
public OnNPCSpawn()
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
Szóval mint mondtam, nem jelenik meg az NPC. Próbáltam már szkriptbe is beletenni, de úgyse jelent meg... Én nem látok benne hibát.
Csõõõõ
Az lenne a problémám, hogy felvettem egy NPC-t, felcsatlakozik, de nem jelenik meg.
A módba van beleírva a csatlakozás és egyéb:
public OnGameModeInit()
{
ConnectNPC(\"npc1\", \"npc1\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname[24];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
if(!strcmp(npcname, \"npc1\", true))
{
SetPlayerSkin(playerid, 142);
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.1,1,1,1,1,1);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
}
}
return 1;
}
És az NPC az npcmodes mappában:
#define RECORDING \"npc1\"
#define RECORDING_TYPE 2
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
StartRecordingPlayback (RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
public OnNPCSpawn()
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
Szóval mint mondtam, nem jelenik meg az NPC. Próbáltam már szkriptbe is beletenni, de úgyse jelent meg... Én nem látok benne hibát.