Csak akkor még nem igazán értettük, hogy mit szeretnél...
new halal = 0[MAX_PLAYERS];
new oles = 0[MAX_PLAYERS];
new Float:ratio[MAX_PLAYERS];
new string[128];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
halal[playerid]++;
oles[killerid]++;
SetPlayerScore(killerid, oles);
ratio[playerid] = oles[playerid]%halal[playerid];
ratio[killerid] = oles[killerid]%halal[killerid];
format(string, sizeof(string), \"~w~Az Ölés/Halál arányod %0.2f~n~~r~Rontottad!\", ratio[playerid]);
GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 6);
format(string, sizeof(string), \"~w~Az Ölés/Halál arányod %0.2f~n~~g~Javítottad!\", ratio[killerid]);
GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 6);
return 1;
}
Azt hiszem, hogy ez kéne neked.