Szerző Téma: GetPlayerRatio(playerid)  (Megtekintve 1468 alkalommal)

GetPlayerRatio(playerid)
« Válasz #15 Dátum: 2013. december 09. - 19:42:21 »
0 Show voters
ezért volt az elején a ratio float ként megadva....

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
GetPlayerRatio(playerid)
« Válasz #16 Dátum: 2013. december 09. - 20:01:43 »
0 Show voters
Csak akkor még nem igazán értettük, hogy mit szeretnél...
 
    
new halal = 0[MAX_PLAYERS];
new oles = 0[MAX_PLAYERS];
new Float:ratio[MAX_PLAYERS];
new string[128];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
       halal[playerid]++;
       oles[killerid]++;
       SetPlayerScore(killerid, oles);
       ratio[playerid] = oles[playerid]%halal[playerid];
       ratio[killerid] = oles[killerid]%halal[killerid];
       format(string, sizeof(string), \"~w~Az Ölés/Halál arányod %0.2f~n~~r~Rontottad!\", ratio[playerid]);
       GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 6);
       format(string, sizeof(string), \"~w~Az Ölés/Halál arányod %0.2f~n~~g~Javítottad!\", ratio[killerid]);
       GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 6);
       return 1;
}

 
Azt hiszem, hogy ez kéne neked.
Spoiler for Lucio:
É-é-én n-nem vagyok lo-ó lopós :D

Nem elérhető Lucio

  • 232
    • Profil megtekintése
GetPlayerRatio(playerid)
« Válasz #17 Dátum: 2013. december 09. - 20:02:43 »
+1 Show voters
Neeem vagy lopós csak én írtam meg az egészet. xD( Ez az én kódom úgy adogasd vegyed :D )

GetPlayerRatio(playerid)
« Válasz #18 Dátum: 2013. december 09. - 20:25:04 »
0 Show voters
na m1 akkor... marad a régi módszer ami már mûködött egyszer

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal