Szerző Téma: /szolgálat parancs 3dtext  (Megtekintve 718 alkalommal)

/szolgálat parancs 3dtext
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 19:48:06 »
0 Show voters
Helló! van a szerveremen /szolgálat parancs és ezt ugy szeretném megoldani hogy 3 dtextbe irja pl:Mentõs szolgálatban és az idje
õszes igy kellene
 
if(strcmp(cmd, \"/szolgálat\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/duty\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,226.0354,122.6017,999.0577))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Rendõr szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  new rang[50];
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"Õrmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 267);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Tõrzsõrmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 267);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Fõtörzsõrmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 267);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Zászlós\"), SetPlayerSkin(playerid, 266);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Törzszászlós\"), SetPlayerSkin(playerid, 266);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Fõtörzszászlós\"), SetPlayerSkin(playerid, 266);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(rang, sizeof(rang), \"Hadnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 265);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(rang, sizeof(rang), \"Fõhadnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 265);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) format(rang, sizeof(rang), \"Százados\"), SetPlayerSkin(playerid, 265);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) format(rang, sizeof(rang), \"Õrnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 280);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) format(rang, sizeof(rang), \"Alezredes\"), SetPlayerSkin(playerid, 280);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) format(rang, sizeof(rang), \"Ezredes\"), SetPlayerSkin(playerid, 281);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) format(rang, sizeof(rang), \"Dandártábornok\"), SetPlayerSkin(playerid, 281);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) format(rang, sizeof(rang), \"Vezérõrnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 281);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) format(rang, sizeof(rang), \"Altábornagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 282);
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy rendõr szolgálatba állt! (( /112 Ha szükséged van rá! ))\", sendername,rang);
                OOCNews(0x0000FFFF,string);
               GivePlayerWeapon(playerid,3,1);
                 GivePlayerWeapon(playerid,24,500);
                 SetPlayerHealth(playerid,100);
                 SetPlayerArmour(playerid,100);
               OnDuty[playerid] = 1;
               SetPlayerColor(playerid, 0x0000FFFF);
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a rendõr szolgálatból.\");
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
               SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendõrségen!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,226.0354,122.6017,999.0577))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Rendõr szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy rendõr szolgálatba állt! (( /112 Ha szükséged van rá! ))\", sendername);
                OOCNews(0x0000FFFF,string);
               GivePlayerWeapon(playerid,3,1);
                 GivePlayerWeapon(playerid,24,500);
                 SetPlayerHealth(playerid,100);
                 SetPlayerArmour(playerid,100);
                 SetPlayerSkin(playerid, 282)
               OnDuty[playerid] = 1;
               SetPlayerColor(playerid, 0x0000FFFF);
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a rendõr szolgálatból.\");
               SafeResetPlayerWeapons(playerid);
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
               SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendõrségen!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,365.6356,173.8378,1014.1875))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"NAV szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  new rang[50];
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"Õrmester\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Tõrzsõrmester\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Fõtörzsõrmester\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Zászlós\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Törzszászlós\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Fõtörzszászlós\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(rang, sizeof(rang), \"Hadnagy\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(rang, sizeof(rang), \"Fõhadnagy\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) format(rang, sizeof(rang), \"Százados\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) format(rang, sizeof(rang), \"Õrnagy\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) format(rang, sizeof(rang), \"Alezredes\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) format(rang, sizeof(rang), \"Ezredes\"), SetPlayerSkin(playerid,  71);
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) format(rang, sizeof(rang), \"Vezérõrnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 282);
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
               GivePlayerWeapon(playerid,3,1);
                 GivePlayerWeapon(playerid,24,500);
                 SetPlayerHealth(playerid,100);
                 SetPlayerArmour(playerid,100);
               OnDuty[playerid] = 1;
               SetPlayerColor(playerid, COLOR_LIGHTGREEN);
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a NAV szolgálatból.\");
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
               SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a NAV épületében!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,365.6356,173.8378,1014.1875))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"NAV szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
               GivePlayerWeapon(playerid,3,1);
                 GivePlayerWeapon(playerid,24,500);
                 SetPlayerHealth(playerid,100);
                 SetPlayerArmour(playerid,100);
                 SetPlayerSkin(playerid, 281)
               OnDuty[playerid] = 1;
               SetPlayerColor(playerid, COLOR_LIGHTGREEN);
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a NAV szolgálatból.\");
               SafeResetPlayerWeapons(playerid);
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
               SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a NAV épületében!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,257.5558,186.5574,1008.1719))
   {
      if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
           SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Tûzoltó Szolgálatba álltál.\");
           OnDuty[playerid] = 1;
           GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy tûzoltó szolgálatba állt, ha beszorultál, mûszaki mentés kell hívd ki! ((/112 ))\", sendername);
             OOCNews(0x33AA33AA,string);
                 GivePlayerWeapon(playerid,42,500);
             PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1;
             PlayerInfo[playerid][tolteny10] += 100;
             SetPlayerSkin(playerid, 278)
             SetPlayerColor(playerid, COLOR_ORANGE);
       }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a Tûzoltóságon!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,257.5558,186.5574,1008.1719))
   {
      if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
           SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Tûzoltó Szolgálatba álltál.\");
           OnDuty[playerid] = 1;
           GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy tûzoltó szolgálatba állt, ha beszorultál, mûszaki mentés kell hívd ki! ((/112 ))\", sendername);
             OOCNews(0x33AA33AA,string);
                GivePlayerWeapon(playerid,42,500);
             PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1;
             PlayerInfo[playerid][tolteny10] += 100;
             SetPlayerSkin(playerid, 279)
             SetPlayerColor(playerid, COLOR_ORANGE);
       }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a tûzoltóságon!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,352.3949,164.7502,1019.9844))
   {
       if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a mentõs szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
           SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Mentõs szolgálatba álltál.\");
           OnDuty[playerid] = 1;
           GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy mentõs szolgálatba állt! Ha segítség kell hívd! (( /112 ))\", sendername);
             OOCNews(0xFF0000FF,string);
             GivePlayerWeapon(playerid,41,2000);
                    SetPlayerColor(playerid, COLOR_LIGHTRED);
                    new rang[50];
                    if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"Próbaidõs\"), SetPlayerSkin(playerid, 274);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Aszisztens\"), SetPlayerSkin(playerid, 274);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Rezidens\"), SetPlayerSkin(playerid, 274);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Szakápoló\"), SetPlayerSkin(playerid, 276);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Ápoló\"), SetPlayerSkin(playerid, 275);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Szakorvos\"), SetPlayerSkin(playerid, 276);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(rang, sizeof(rang), \"Orvos\"), SetPlayerSkin(playerid, 275);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(rang, sizeof(rang), \"Fõorvos\"), SetPlayerSkin(playerid, 70);
       }
            }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a korházban!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,352.3949,164.7502,1019.9844))
   {
       if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a mentõs szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
           SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál.\");
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Spray elõvételéhez /elõvesz.\");
           OnDuty[playerid] = 1;
           GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy mentõs szolgálatba állt! Ha segítség kell hívd! (( /112 ))\", sendername);
             OOCNews(0xFF0000FF,string);
             GivePlayerWeapon(playerid,41,2000);
         SetPlayerSkin(playerid, 70)
         SetPlayerColor(playerid, COLOR_LIGHTRED);
       }
            }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a korházban!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,-1532.8103,2564.9609,55.8359))
   {
       if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szerelõ szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
           SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Autószerelõ szolgálatba álltál.\");
           OnDuty[playerid] = 1;
           GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy szerelõ szolgálatba állt! Ha szerelõ kell hívd! (( /112 ))\", sendername);
             OOCNews(COLOR_ADMINSEGED,string);
             GivePlayerWeapon(playerid,41,2000);
                    SetPlayerColor(playerid, COLOR_ADMINSEGED);
                    new rang[50];
                    if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"Gyakornok\"), SetPlayerSkin(playerid, 23);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Kezdõ szerelõ\"), SetPlayerSkin(playerid, 50);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Szerelõ\"), SetPlayerSkin(playerid, 50);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Gyakorlott szerelõ\"), SetPlayerSkin(playerid, 50);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Profi szerelõ\"), SetPlayerSkin(playerid, 50);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Tuningmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 67);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(rang, sizeof(rang), \"Mûhelyvezetõ-helyettes\"), SetPlayerSkin(playerid, 292);
         else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(rang, sizeof(rang), \"Mûhelyvezetõ\"), SetPlayerSkin(playerid, 30);
       }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a mûhelyben!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,-1532.8103,2564.9609,55.8359))
   {
       if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szerelõ szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
           SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Autószerelõ szolgálatba álltál.\");
           OnDuty[playerid] = 1;
           GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"Egy szerelõ szolgálatba állt! Ha szerelõ kell hívd! (( /112 ))\", sendername);
             OOCNews(COLOR_ADMINSEGED,string);
             GivePlayerWeapon(playerid,41,2000);
         SetPlayerSkin(playerid, 292)
         SetPlayerColor(playerid, COLOR_ADMINSEGED);
       }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a mûhelyben!\");
   }
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem tudsz szolgálatba állni!\");
return 1;
}

 
[mod]Kiraktam a tageket[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 09. - 15:32:33 írta Flash »

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
/szolgálat parancs 3dtext
« Válasz #1 Dátum: 2014. szeptember 24. - 21:06:13 »
0 Show voters
Pontosabban mit is szeretnél? 3DText az oké, de játékosra, ott ahol szolgálatba kell állni vagy mivan vele?

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
/szolgálat parancs 3dtext
« Válasz #2 Dátum: 2014. szeptember 24. - 21:14:02 »
0 Show voters
Szerintem a játékos feje felé szeretné, mint az admin szolgálatnál van.

/szolgálat parancs 3dtext
« Válasz #3 Dátum: 2014. szeptember 24. - 21:50:25 »
0 Show voters
Igen ott legyen hogy mi az idje Mentõs szolgálatba id: és az õszesnél igy szeretném

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. szeptember 25. - 07:38:04 )

senki se? :S
« Utoljára szerkesztve: 2014. szeptember 25. - 07:38:04 írta slre14 »

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
/szolgálat parancs 3dtext
« Válasz #4 Dátum: 2014. szeptember 25. - 19:39:09 »
0 Show voters
Én eleve kidobnám a kódod felét. Mi ez a szörnyûség?
 

                                                        if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"Õrmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 267);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Tõrzsõrmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 267);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Fõtörzsõrmester\"), SetPlayerSkin(playerid, 267);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Zászlós\"), SetPlayerSkin(playerid, 266);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Törzszászlós\"), SetPlayerSkin(playerid, 266);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Fõtörzszászlós\"), SetPlayerSkin(playerid, 266);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) format(rang, sizeof(rang), \"Hadnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 265);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) format(rang, sizeof(rang), \"Fõhadnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 265);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) format(rang, sizeof(rang), \"Százados\"), SetPlayerSkin(playerid, 265);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) format(rang, sizeof(rang), \"Õrnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 280);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) format(rang, sizeof(rang), \"Alezredes\"), SetPlayerSkin(playerid, 280);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) format(rang, sizeof(rang), \"Ezredes\"), SetPlayerSkin(playerid, 281);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) format(rang, sizeof(rang), \"Dandártábornok\"), SetPlayerSkin(playerid, 281);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) format(rang, sizeof(rang), \"Vezérõrnagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 281);
                                                        else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) format(rang, sizeof(rang), \"Altábornagy\"), SetPlayerSkin(playerid, 282);

 
Inkább:
 

#define MAX_FACTIONS [max frakciók száma]
#define MAX_RANK [maximum rangok száma]
new FactionRanks[MAX_FACTIONS][MAX_RANK][50];
new FactionSkins[MAX_FACTIONS][MAX_RANK];

 
és töltsd meg õket a kedvenc adatmentõ megoldásoddal. Mégjobb ötlet: ne használj egyáltalán GF alapú modot.
A kérdésedre visszatérve, kreálj egy 3D text labelt playerenként, majd rakd rá a playerre.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal