GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Pioneer - 2011. szeptember 29. - 16:10:20

Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Pioneer - 2011. szeptember 29. - 16:10:20
Hello csináltam 1 NPC-Szkriptet de nem jó:( Valaki segítene hogy milehet a hiba.
Egyáltalán nem jelenik meg a szerveren az NPC de ezt irja ki a szerver inditásánál:
Incomming Connection: [iDEIP-T IR]
A CGF ben a maxnpc nem 0 án van.
Filterscript-ben lévõ Miniscript:
[pawn]
#include <a_samp>
new mynpc;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC ( \"mynpc\", \"mynpc\" );
  mynpc = AddStaticVehicle(596,0.0,0.0,0.0,0.0,1,1);
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
    if ( !strcmp ( npcname, \"mynpc\", true ) )
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, mynpc, 0 );
      return 1;
    }
   
    return 1;
  }
  return 1;
}[/pawn]
NPCMODES-ban lévõ:
[pawn]
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif[/pawn]
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. szeptember 29. - 16:15:41
Persze, mynpc a kocsi is, mynpc a neve is és mynpc a másik fs neve. mind3 különbozõ legyen, mert gondolj bele van 3 külön változó és mindegyiknek ugyanaz az értéke tegyük fel a \"mynpc\" és ezek keverednek.
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Pioneer - 2011. szeptember 29. - 16:18:13
Próbáltam másnévvel is de sehogyse ok.
Nemtudnál 1 konkrét scriptet adni? ami 100% hogy müködik is? csak átkell irnom a cuccokat
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. szeptember 29. - 16:28:25
NPCModes mappa script:
[pawn]
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#endif
[/pawn]
FilterScript mappa script:
[pawn]
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Gyuri_taxi\", \"load\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Gyuri_taxi\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}
[/pawn]
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: scripter01 - 2011. szeptember 29. - 18:28:39
Nekem is ugyan az a bajom cska nekem így írja!
Incoming connection:Valamien IP cím van itt :D
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. szeptember 29. - 18:37:40
Itt egy példa script, próbáljátok ezzel. (rp szervernél meg alapból a regi rendszer és egyebek kirúgják.
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Pioneer - 2011. szeptember 29. - 19:08:52
Idézetet írta: scripter01 date=1317313719\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12057\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem is ugyan az a bajom cska nekem így írja!
Incoming connection:Valamien IP cím van itt :D
 
Nekem is ezt irja.. na de most megpróbállom  GangSter példájával :) és irok hogy mivan :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 29. - 19:37:09 )

Nah az van hogy megadom a spawnhelyet és 1 kocsit lead azt a kocsit amit megadtam de az egyhelyben áll. Mi lehet a hiba? és még annyi hogy a regisztrációt hogylehet kikerültetni az npc vel?
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. szeptember 29. - 20:55:02
1. A kocsi pozija nem ott van ahonnan kezdõdik a felvétel.
2. csinálsz a nevének egy regit.
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Pioneer - 2011. szeptember 29. - 21:56:28
oké viszont gondba vagyok nemjó. betöltöm az fs-t és a farmra teszi le a kocsit egyhelyben áll nemcsináll semmit
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. szeptember 29. - 22:07:38
1. dolog miatt
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Pioneer - 2011. szeptember 29. - 22:29:43
de ha beállítom a kezdõ helyet akkor is csak lespawnolja a kocsit és ennyi.. ott áll 1 helyben
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. szeptember 29. - 22:45:49
ahhh..
Ott mentsd le a kocsi pozicióját, ahonnan kezdõdik a felvétel. Ha lemented a pozit, de a felvétel pl.: 1cm-el távolabb kezdõdik már rossz.
Pont ott kezd a felvételt, ahol lemented a pozit.
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Pioneer - 2011. szeptember 29. - 23:20:57
okéé... megpróbállom holnap
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. szeptember 30. - 15:55:29
És ilyen NPC-nek nincs kezdõhelye(nem kell).
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Pioneer - 2011. szeptember 30. - 16:41:46
Na az van hogy megpróbáltam ugyis ahogy mondtad hogy pont ott spawnoltatom. <= Nemjó. Ugyanugy Farmra teszi
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. szeptember 30. - 16:52:49
Nem azt mondtam.
Ne spawnoltasd sehova.
Ott ments le egy pozit kocsival ahonnan a jármûvel indítod a felvételt.
És amit lementettél pozit azt tedd be. De ehez ,hogy jó legyen új felvételt kell csinálni.
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Pioneer - 2011. szeptember 30. - 16:57:59
[pawn]
npcveh = CreateVehicle(598, 2215.8579,2450.2607, 5.0, 0.0, 3, 3, -1);
[/pawn]
Így csináltam meg és nemjó...
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. szeptember 30. - 17:02:32
Idézetet írta: Mangoo date=1317394679\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12057\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]
npcveh = CreateVehicle(598, 2215.8579,2450.2607, 5.0, 0.0, 3, 3, -1);
[/pawn]
Így csináltam meg és nemjó...
 
Úristen már.
Bejelntkezel **** rcon adminba és elmész arra a pontra ahonnan indítod a felvételt kocsival. Lemented a poziciót, elidnítod a felvételt, és leállítod amikor akarod. Ezt az új pozit és a felvételt tedd be. (ha nem azon a ponton mented le a kocsit ahol kezdõdik az egész rossz.)
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Pioneer - 2011. szeptember 30. - 17:14:53
\" post=\"181122\" timestamp=\"1317394952\"]

[pawn]
npcveh = CreateVehicle(598, 2215.8579,2450.2607, 5.0, 0.0, 3, 3, -1);
[/pawn]
Így csináltam meg és nemjó...
 
[/quote]
Úristen már.
Bejelntkezel **** rcon adminba és elmész arra a pontra ahonnan indítod a felvételt kocsival. Lemented a poziciót, elidnítod a felvételt, és leállítod amikor akarod. Ezt az új pozit és a felvételt tedd be. (ha nem azon a ponton mented le a kocsit ahol kezdõdik az egész rossz.)
 
[/quote]
Így csináltam!!! Teljesen új felvétellel pont a kezdõpontban mentettem le... De Nemjó!
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. szeptember 30. - 18:00:11
Tedd fel a jelenlegi scripteket.
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Pioneer - 2011. szeptember 30. - 18:57:44
9 körül felteszem. Most telon vok.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 30. - 20:37:36 )

FS:
[pawn]
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit()
{
  ConnectNPC(\"Rendor\", \"nc\");
  npcveh = CreateVehicle(598, 2215.8579,2450.2607, 5.0, 0.0, 3, 3, -1);
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
  if(IsPlayerNPC(playerid))
  {
            new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
            if (!strcmp(npcname, \"Rendor\", true ))
            {
               PutPlayerInVehicle (playerid,npcveh,0);
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
[/pawn]
NPCMODES:
[pawn]
#define RECORDING \"asd\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#endif
[/pawn]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 30. - 20:52:55 )

Megpróbáltam igy is:
[pawn]
  npcveh = CreateVehicle(437, 2080.7446,1959.0657,11.3513, 0.0, 3, 3, -1);[/pawn]
Igy annyiban változott hogy leteszi jóhelyre a buszt. de nem mozdul (új felvétellel)
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. szeptember 30. - 21:05:24
Nah figyelj, lefáradtam, és nem látom a hibát, de holnap kiküszöbölöm.
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: lusta19 - 2011. szeptember 30. - 21:10:43
Fs
 
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"rendor\", \"nc\");
  npcveh = CreateVehicle (598, 2215.8579,2450.2607, 5.0, 0.0, 3, 3, -1);
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"rendor\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
                        SetPlayerSkin(playerid, 61);  //ide írd ba a skin id-t amit akarsz
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 
Npcmodes-be a fájl neve nc?
Rec fájl neve pedig asd?
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Pioneer - 2011. szeptember 30. - 21:13:45
>\" post=\"181244\" timestamp=\"1317409843\"]
Fs
 
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"rendor\", \"nc\");
  npcveh = CreateVehicle (598, 2215.8579,2450.2607, 5.0, 0.0, 3, 3, -1);
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"rendor\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
                        SetPlayerSkin(playerid, 61);  //ide írd ba a skin id-t amit akarsz
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 
Npcmodes-be a fájl neve nc?
Rec fájl neve pedig asd?
 
[/quote]
Igen így van pontosan.
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: lusta19 - 2011. szeptember 30. - 21:15:25
hm, próbáld úgy ahogy leírtam
Én is sokat tanultam GangSteR]-tõl  ;)
Cím: NPC Help Plíííz
Írta: Pioneer - 2011. szeptember 30. - 21:17:56
Megpróbálva. 
Nemjó :( Így a Farmra teszi le a buszt :(