Üdvözlök mindenkit!
Nem szokásom fórumra írogatni mert, általába meg tudom oldani a gondjaimat viszont ez most kifogott rajtam elég régen űztem már az ipart. Nos ebbe a módba szerettem volna létrehozni az első rendőrség börtöne után mégegyett csak ezzel problémáim akadtak. Inkább Bemásoltam azt is ami van előtte. Előre is köszönök minden segítséget. A Pawn nem jelez hibát viszont 30 másodperces lecsukásnál 1 másodperc alatt szabadul a játékos és nem tud külömbséget tenni a két börtön között még /ajail parancsnál sem és van mikor beragadok szabadulás után a kispawnoláson.
new Float:RandomJailSpawnSF[1][3] = {
{198.3159,162.0286,1003.0300}
};
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 3)
{
SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][Civilruha1]);
Nevekki(playerid);
SetPlayerInterior(playerid, 10);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
new randomj;
randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
SetPlayerPos(playerid, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Még nem ülted le a büntetésed!\");
return 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 4)
{
SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][Civilruha1]);
Nevekki(playerid);
SetPlayerInterior(playerid, 3);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
new randomjsf;
randomjsf = random(sizeof(RandomJailSpawnSF));
SetPlayerPos(playerid, RandomJailSpawnSF[randomjsf][0], RandomJailSpawnSF[randomjsf][1], RandomJailSpawnSF[randomjsf][2]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Még nem ülted le a büntetésed!\");
return 1;
}
else if(PlayerInfo[pJailed] == 3)
{
SetPlayerInterior(i, 10);
PlayerInfo[pInt] = 0;
PlayerInfo[bilincs] = 0;
SetPlayerPos(i,201.2062,158.7791,1003.0234);
}
PlayerInfo[pJailed] = 0;
SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Leülted a büntetésedet, ezért kiszabadultál a börtönből.\");
SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Legközelebb ne kövess el egy bűncselekményt sem!\");
format(string, sizeof(string), \"~w~Kiszabadultál\");
GameTextForPlayer(i, string, 5000, 1);
SetPlayerPos(i,217.6835,119.8495,999.0156);
PlayerInfo[Ajail] = 0;
if(gTeam == 4) { gTeam = 3; }
ClearCrime(i);
SetPlayerToTeamColor(i);
}
else if(PlayerInfo[pJailed] == 4)
{
SetPlayerInterior(i, 3);
PlayerInfo[pInt] = 0;
PlayerInfo[bilincs] = 0;
SetPlayerPos(i,201.5700,158.1573,1003.0234);
{
PlayerInfo[pJailed] = 0;
SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Leülted a büntetésedet, ezért kiszabadultál a börtönből.\");
SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Legközelebb ne kövess el egy bűncselekményt sem!\");
format(stringx, sizeof(stringx), \"~w~Kiszabadultál\");
GameTextForPlayer(i, string, 5000, 1);
SetPlayerPos(i,201.2500,160.1188,1003.0234);
PlayerInfo[Ajail] = 0;
if(gTeam == 4) { gTeam = 3; }
ClearCrime(i);
SetPlayerToTeamColor(i);
if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\");
return 1;
}
new time = strval(tmp);
if(time < 30 || time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az időtartam 30 másodperc és 3000 másodperc között legyen\"); return 1; }
new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername));
new length = strlen(cmdtext);
while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
{
idx++;
}
new offset = idx;
new result[64];
while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[idx - offset] = cmdtext[idx];
idx++;
}
result[idx - offset] = EOS;
if(!strlen(result))
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\");
return 1;
}
if(IsPlayerConnected(suspect))
{
if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141) || PlayerToPoint(6.0, playerid, 201.5700,158.1573,1003.0234))
{
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) if(time > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrmester rangal maximálisan 500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzsőrmester rangal maximálisan 600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 700) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzsőrmester rangal maximálisan 700 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós rangal maximálisan 800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 900) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzszászlós rangal maximálisan 900 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) if(time > 1000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzszászlós rangal maximálisan 1000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) if(time > 1200) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadnagy rangal maximálisan 1200 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == if(time > 1400) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főhadnagy rangal maximálisan 1400 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) if(time > 1800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Százados rangal maximálisan 1800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrnagy rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) if(time > 2300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Alezredes rangal maximálisan 2300 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) if(time > 2600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes rangal maximálisan 2600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Mivel T.E.K tag vagy ezért 3000 másodpercig tudsz lecsukni!\"); return 1; }
SafeResetPlayerWeapons(suspect);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, time,result);
SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
PlayerInfo[playerid][XP] += 100;
PlayerInfo[playerid][Penz] += 5000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, 5000);
varoskassza -= 5000;
format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál 100 XP-t és 5000Ft prémiúmot!\", rag(giveplayername,3), time);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, rag(giveplayername,3), time,result);
ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Rendőr] %s rendőr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result);
LoOoG(stringx);
if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
new randomj;
randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
SetPlayerInterior(suspect, 10);
PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3;
PlayerCuffed[suspect] = 0;
PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
TogglePlayerControllable(suspect,1);
ClearAnimations(giveplayerid);
if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
new randomjsf;
randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawnSF[randomjsf][0], RandomJailSpawnSF[randomjsf][1], RandomJailSpawnSF[randomjsf][2]);
SetPlayerInterior(suspect, 3);
PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
PlayerInfo[suspect][pJailed] = 4;
PlayerCuffed[suspect] = 0;
PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
TogglePlayerControllable(suspect,1);
ClearAnimations(giveplayerid);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendőr.\");
}
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendőrség bőrtőn oldali bejáratánál!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\");
return 1;
}
}
return 1;
}