Szerző Téma: npc egyhelyben áll  (Megtekintve 672 alkalommal)

npc egyhelyben áll
« Dátum: 2011. június 22. - 17:54:06 »
0 Show voters
üdv sziasztok

az lenne a gondom h az npc csak áll egyhelyben mint a f**z :D pedig a valaga alá nyomtam egy kocsit is :D de lehet vlamit elrontottam, am ez a tuto alapján csináltam:
http://sa-mp.gportal.hu/gindex.php?pg=33565278
itt van ami az npcmodes mappában van:
[pawn]
#define RECORDING \"mynpc2\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#else
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#endif[/pawn]
és ez az ami a scriptfiles-ban van :
[pawn]
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Gyuri_Bacsi\", \"load\");
  npcveh = CreateVehicle ( 31,94.8997,-171.3246,2.6772,268.4813,250,1, -1 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Gyuri_Bacsi\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}[/pawn]
elõre is köszi a válaszokat a + nem marad el
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 22. - 17:57:20 írta norbee0170 »

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
npc egyhelyben áll
« Válasz #1 Dátum: 2011. június 22. - 21:24:55 »
0 Show voters
FilterScript mappába
 
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Gyuri_Bacsi\", \"load\");
  npcveh = CreateVehicle (31,94.8997,-171.3246,2.6772,268.4813,250,1, -1);
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Gyuri_Bacsi\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
                        SetPlayerSkin(playerid, 61);
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 
 
Npc Modes mappába !
 
#define RECORDING \"mynpc2\" 
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#endif

 
Npc-modes mappán belül a Recordings mappába  a .rec filet ragd be

npc egyhelyben áll
« Válasz #2 Dátum: 2011. június 22. - 21:36:47 »
0 Show voters
Npc-modes mappán belül a Recordings mappába  a .rec filet ragd be
bennevan :) és még mindig egyhelyben áll az npc  :\'( vlami más ötlet ?   ::|

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
npc egyhelyben áll
« Válasz #3 Dátum: 2011. június 22. - 21:38:38 »
0 Show voters
Ott van megcsináltam próbáld ki

npc egyhelyben áll
« Válasz #4 Dátum: 2011. június 23. - 10:30:47 »
0 Show voters
kipróbáltam és ugyan az mondom,jah és ha gyalogost csinálok akk is ez a baja  :-* :-[
 

node már tudom mi a baj ,megint nemtud átlépni a regisztráción, volt már ilyen hozzászólásom azthiszem  hogy

[pawn]if(!IsPlayerNPC(playerid))
{[/pawn]
be kell tenni a regit,logint, node most az megvan és ugyan az, mit kéne még if-be tenni ?
ezeket tettem !IsPlayerNPC-be:
[pawn]public OnPlayerEnterVehicle[/pawn]
[pawn]public OnPlayerSpawn(playerid)[/pawn]
[pawn]public OnPlayerRegister(playerid, password[])[/pawn]
[pawn]public OnPlayerUpdate(playerid)[/pawn]
[pawn]public OnPlayerLogin(playerid,password[])[/pawn]
[pawn]public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)[/pawn]
és még mindig nemtud átlépni a regin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 24. - 12:35:12 írta norbee0170 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal