Sziasztok
csináltam 2 npc -t
amit egy pwn bõl szeretnék csatlakoztatni timerrel ami nem nagyon mûködik.
A Drifter_NPC1 le spawnol bele rakja a kocsiba és megy, a Drifter_NPC2 le spawnol és ál a spawn helyen semmit nem csinál.
így néz ki:
[pawn]#include <a_samp>
new npcveh;
new npcveh2;
new timer;
forward NPCCsatlakozas( playerid );
public OnFilterScriptInit ( )
{
//Drifter_NPC
ConnectNPC(\"Drifter_NPC\", \"load\");
npcveh = CreateVehicle ( 562, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 0, 0, -1 );
//Drifter_NPC2
ConnectNPC(\"Drifter_NPC2\", \"load2\");
npcveh2 = CreateVehicle ( 562, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 0, 0, -1 );
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
//Drifter_NPC
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"Drifter_NPC\", true ) )
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
SetPlayerColor(playerid, 0x00000000);
}
timer = SetTimer(\"NPCCsatlakozas\", 2000, false);
return 1;
}
return 1;
}
public NPCCsatlakozas( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
//Drifter_NPC2
new npcname2 [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname2, sizeof ( npcname2 ) );
if ( !strcmp ( npcname2, \"Drifter_NPC2\", true ) )
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh2, 0 );
SetPlayerColor(playerid, 0x00000000);
}
return 1;
}
KillTimer(timer);
return 1;
}[/pawn]
Ha nem használok timert akkor jó mind a kettõ csatlakozik és bele dobja a jármûbe és mennek!
elõre is köszönöm a segítséget!