Szerző Téma: Npc Connect  (Megtekintve 1036 alkalommal)

Npc Connect
« Dátum: 2015. április 19. - 16:51:52 »
0 Show voters
Helló! probálkoztam fel vinni a szeróra egy busz npc-t felvétel minden meg van vagyis ami ide lett feltoltve npc
vagy is ez http://sampforum.hu/index.php?topic=51821
betettem a szerverbe de mégse megy server.cfg bele irtam maxnpc 4 és semmi valaki valami megoldás?
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 19. - 16:56:50 írta RusH. »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Npc Connect
« Válasz #1 Dátum: 2015. április 19. - 16:58:35 »
0 Show voters
Az npcmodes mappában lévő amx fájl neve egyezzen a ConnectNPC-nek a 2. cuccával.
Szóval ha az npcmodes mappába megvan a teszt.amx akkor connectelés az így nézzen ki: ConnectNPC(\"Jani_Vagyok\", \"teszt\");

Npc Connect
« Válasz #2 Dátum: 2015. április 19. - 17:34:27 »
0 Show voters
igen értem! És ezt a modba irjam?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. április 19. - 17:39:38 )

Bocsi a tudatlanságom miatt de csak 1 npc-s szerverem  \"lesz\"
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 19. - 17:39:38 írta xXCsucsuXx »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Npc Connect
« Válasz #3 Dátum: 2015. április 19. - 17:46:01 »
+1 Show voters
Na most..
NPC készítési folyamat:
Felveszed egy rekorderrel az npc-t > áthelyezed a .rec fájlt a npcmodes/recordings mappába. Készítesz egy scriptet simán az npcmodes mappába ami így néz ki kb:
 
#define RECORDING \"recfileneve\"
#define RECORDING_TYPE 1 // lent<
/*
PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER    (1) // kocsival vett npc
PLAYER_RECORDING_TYPE_ONFOOT    (2) // gyalogos..
*/
#include <a_npc>
public OnNPCConnect() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);

 
A scriptet lekonvertálod, ergo megszületik a scriptnek az amx része is az npcmodes mappába. (Script neve pl: teszt)
Majd ha ez megvan akkor beállítod a maximális NPC-k számát a szerver cfg-be, ami elvileg a te esetedben:
 
maxnpc 4

 
Oké! Mostmár csak a játékmódunkba/FilterScriptünkbe kell ezt elkészíteni hogy az NPC felcsatlakozhasson:
 
ConnectNPC(\"Jani_Vagyok\", \"teszt\");

 
Jani_Vagyok: NPC neve.
teszt: script neve ami az npcmodes mappába adtál meg.
Rendben! Ezzel már fel is csatlakoztattuk az NPC-t. Már csak be kell állítanunk az NPC alap tulajdonságait:
 
public OnPlayerSpawn(playerid) {
if(IsPlayerNPC(playerid)) {
new npcname[24];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
if(!strcmp(npcname, \"Jani_Vagyok\", true)) {
   SetPlayerSkin(playerid, 61);
   SetPlayerColor(playerid, 0xFF0000FF);
   new veh;
   veh = CreateVehicle(415, x, y, z, a, color1, color2, -1);
   PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0);
        }
        return 1;
}
return 1;
}

 
Itt most ráraktam egy 64-es modellű skin-t, színét beállítottam pirosra, és jármű létrehozás után beleültettem egy járműbe. És EL is indul az NPc fájl.


Baszki tutorialt írtam ._.

Npc Connect
« Válasz #4 Dátum: 2015. április 19. - 18:05:50 »
0 Show voters
valami nem jó :S igy probáltam és semmi
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
ConnectNPC(\"Troy_Jacksons\", \"teszt\");
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ConnectNPC(\"Troy_Jacksons\", \"teszt\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) {
        if(IsPlayerNPC(playerid)) {
                new npcname[24];
                GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
                if(!strcmp(npcname, \"Troy_Jacksons\", true)) {
                        SetPlayerSkin(playerid, 61);
                        SetPlayerColor(playerid, 0xFF0000FF);
                        new veh;
                        veh = CreateVehicle(437, -2138.0881, -2482.9043, 30.6666, 320.6490, 1, 2, -1);
                        PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0);
                }
                return 1;
        }
        return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 19. - 18:09:35 írta anGeL »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Npc Connect
« Válasz #5 Dátum: 2015. április 19. - 18:08:02 »
0 Show voters
Most azt csináltad hogy ha felcsatlakozik egy játékos akkor vele együtt az NPC is.. Hogy szeretnéd ezt az egészet?

Npc Connect
« Válasz #6 Dátum: 2015. április 19. - 18:10:00 »
0 Show voters
Simán menjen! pl elinditom a szerót és akkor egyből megy az npc ezt hogy lehet megoldani?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Április 19. 18:12:02[/time] )

off


Köszönöm moderátor hogy adogattod a figyelmeztetést a semmiért mivel tabrol vagyok és sehol se találom azta nyamvat pwn cod taget pff
 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. április 19. - 18:14:47 )

mind1 ráhagytam nem érdekell tovább! Köszönöm flash,valahogy csak nem sikerült
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 19. - 18:14:47 írta xXCsucsuXx »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal