Sziasztok!
Igen hát elõször is bocsánatot kérek....
Szerintem akinek tudnia kell az tudja hogy miért kérek bocsánatot!
És most jöjjön a lényeg!
Szóval hát a Téma címébõl már ki derül mire akarok ki törni!
Fel vettem egy NPC-t
És egy leírás alapján csináltam meg!
megint bele raktam a AMX filét nem a recordings-ba hanem csak simán az NPCMODES-ba!
És sajnos nem volt jó ha ebbe tudna nekem valaki segíteni akkor köszönöm szépen!
Elõre is meg köszönném mindenki fáradozását értem...
Akkor itt is van hogy hogyan is csináltam!
És majd a
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
ConnectNPC(\"Tod_Minobe\", \"Popike\");
npcveh = CreateVehicle ( 437, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 0, 0, -1 );
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"Tod_Minobe\", true ) )
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
}
return 1;
}
return 1;
Ez egy példa :
kordinátákat, skin id ,jármû id- elég ha megváltoztatod azokat
Ez a filterscript mappába kell..
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
ConnectNPC(\"Buszos\", \"busmod\");
npcveh = CreateVehicle (411,1358.8230,-1159.5790,23.2170,180.8786,111,109,-1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"Buszos\", true ) )
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
SetPlayerSkin(playerid, 61);
}
return 1;
}
return 1;
}
Ezt pedig az npc modes mappába Vagyis igy
#define RECORDING \"bus\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#endif
A rec fájlt a recordings mappába kell teni fontos , vagyis amit felvettél npc- azt a fájlt rakod be