public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"NPC Neve\", true ) )
{
new Vehicle = CreateVehicle ( 431, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, -1, -1 );
SetSpawnInfo( playerid, 0, 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );
PutPlayerInVehicle ( playerid, Vehicle, 0 );
}
}
return 1;
}
a-a nem jó :(Amit én írtam, azt garatálom, hogy hibátlan és muködoképes.
a-a nem jó :(Sajnos az ilyen a 0.3a bugja mivel a scriptben lévo NPC-k nem muködnek rendesen csak lespawnolnak azt kész. A módba kell tenned oket.
Még annyit, hogy a maxnpc number_goes_here után a cfg-be 0-át vagy 1-et kell írni?Oda annyit kell irni ahány npc van a szervereden