Szerző Téma: NPC autolerakás.....  (Megtekintve 431 alkalommal)

NPC autolerakás.....
« Dátum: 2012. december 31. - 08:38:03 »
0 Show voters
Namost ,nekem ugyvan hogy külön raktam az autokat meg a sétálókat.. a sétáloból 5 van. Az autóbol 4.
A lényeg hogy, sétálók mind jó, autók 1 van... mi a hiba??
 

#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Kocsi1\", \"load2\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  ConnectNPC(\"Kocsi2\", \"load3\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  ConnectNPC(\"Kocsi3\", \"load4\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  ConnectNPC(\"Kocsi4\", \"load5\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi1\", true ) )
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi2\", true ) )
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi3\", true ) )
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi4\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 31. - 08:42:52 )

ijjj, ugy gondolom igy reggel lehet rájöttem a hibára ( PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0) ) ez nincs csak az utolsónál, de azért megnézem, adig nem is használom a ( Megoldva ) funciót amig nem vagyok benne biztos. :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 31. - 08:56:41 )

eddig jutottam :S:S:S:S:S és itt 3 hibáát ir ki...
 
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi1\", true ) )
       {
            PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0); // Betesszük õt a jármûbe
            return 1; // Visszatérési érték
             }
               GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
              if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi2\", true ) )
              {
            PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0); // Betesszük õt a jármûbe
           return 1; // Visszatérési érték
          }
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi3\", true ) )
              {
            PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0); // Betesszük õt a jármûbe
           return 1; // Visszatérési érték
             }
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi4\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 
a hiba az :
 
D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(24) : error 017: undefined symbol \"AnotherVehicleID\"
D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(25) : warning 217: loose indentation
D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"AnotherVehicleID\"
D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(31) : warning 217: loose indentation
D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(36) : error 017: undefined symbol \"AnotherVehicleID\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 31. - 09:17:49 )

végül igy oldottam meg , bocsi h témát nyitottam ,de ha esetleg valakinek baja lesz, tudni fogja hogy kell megoldani... :D
 

#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Kocsi1\", \"load2\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  ConnectNPC(\"Kocsi2\", \"load3\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  ConnectNPC(\"Kocsi3\", \"load4\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  ConnectNPC(\"Kocsi4\", \"load5\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi1\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
               GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
              if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi2\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi3\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi4\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 31. - 09:41:39 )

De valami még mindig nem jó :@ megy az npc a kocsival megál a kocsi és eltünik az autó csak az npc marad, aztán megy továább és ugrik egyett és kocsi van aztán megin nincs... ez mi???
« Utoljára szerkesztve: 2012. december 31. - 09:41:39 írta MrHells »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal