GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Johnies00 - 2012. október 22. - 14:33:34

Cím: NPC Anim
Írta: Johnies00 - 2012. október 22. - 14:33:34
Nos, eléggé régen dolgoztam NPC-vel és nem nagyon emlékszem hogy lehetséges.

Van 2 NPC-m, azt szeretném hogy az egyik X animot csinálja, a másik Y-t.. Hogyan oldható meg?
Cím: NPC Anim
Írta: N@rbirock - 2012. október 22. - 17:15:52
Mind ha player lenne.
Cím: NPC Anim
Írta: Johnies00 - 2012. október 22. - 17:23:51
Spawnolásnál ott van az ApplyAnimation de csak áll az NPC..
Cím: NPC Anim
Írta: shadee - 2012. október 22. - 19:00:57
spawnál úgy csintad hogy lekérdezted hogy:
NPC-e?
Lekérdezted a Nevét?
Cím: NPC Anim
Írta: Johnies00 - 2012. október 22. - 21:54:33
Igen.
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
    new npcname[24];
    GetPlayerName(playerid, npcname, 24);
    if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
    {
        SetPlayerInterior(playerid, 1);
        SetPlayerSkin(playerid, 87);
        ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1,1);
}
return 1;
}
return 1;
}
Cím: NPC Anim
Írta: ZyZu. - 2012. október 22. - 22:20:10
A végen miért van 2 return? Vagy én nem látom jól a kódot.. Elég ha egy } jelet teszel oda és aztán zárod. Lehet nem látom jól a kódot mert nem gépen vagyok..
Cím: NPC Anim
Írta: Johnies00 - 2012. október 22. - 23:04:49
Jogos.. Kivettem mert felesleges, gõzöm sincs hogy került oda.  ???

De a probléma fennáll :(
Cím: NPC Anim
Írta: shadee - 2012. október 26. - 18:16:35
 if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 
ez helyett:
 
 if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
Cím: NPC Anim
Írta: Johnies00 - 2012. október 26. - 18:40:30
Idézetet írta: shadee date=1351268195\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28881\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

 if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 
ez helyett:
 
 if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 

Ez pont az ellenkezõje.. Ha az npc neve nem NPC1 akkor fut le a függvény.
Cím: NPC Anim
Írta: Casamiro - 2012. október 26. - 20:31:09
public OnGameModeInit()
{
    SetTimer(\"NPCAnim\", 1000, true);
    return 1;
}
forward NPCAnim();
public NPCAnim();
{
    new nev[24];
    for(new x = 0; x < GetMaxPlayers(); x++)
    {
        if(!IsPlayerNPC(x)) continue;
        GetPlayerName(x, nev, 24);
        if(!strcmp(nev, \"NPC1\", true))
        {
            ApplyAnimation(x,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1,1);
        }
    }
    return 1;
}
Cím: NPC Anim
Írta: shadee - 2012. október 26. - 21:42:46
Idézetet írta: Johnies00 date=1351269630\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28881\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
 if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 
ez helyett:
 
 if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 

Ez pont az ellenkezõje.. Ha az npc neve nem NPC1 akkor fut le a függvény.
 
[/quote]
ez pont az mikor a neve NPC1,akkor fut le a kombináció,és az övénél meg akkor ha nem NPC1 a neve
Cím: NPC Anim
Írta: Johnies00 - 2012. október 28. - 18:57:20
Idézetet írta: Casamiro date=1351276269\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28881\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

public OnGameModeInit()
{
    SetTimer(\"NPCAnim\", 1000, true);
    return 1;
}
forward NPCAnim();
public NPCAnim();
{
    new nev[24];
    for(new x = 0; x < GetMaxPlayers(); x++)
    {
        if(!IsPlayerNPC(x)) continue;
        GetPlayerName(x, nev, 24);
        if(!strcmp(nev, \"NPC1\", true))
        {
            ApplyAnimation(x,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1,1);
        }
    }
    return 1;
}

 



Köszönöm, ilyen megoldásra nem is gondoltam. :D Majd megpróbálom :)

 

 

 

 
 if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 
ez helyett:
 
 if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))

 

[/quote]
Ez pont az ellenkezõje.. Ha az npc neve nem NPC1 akkor fut le a függvény.
 
[/quote]
ez pont az mikor a neve NPC1,akkor fut le a kombináció,és az övénél meg akkor ha nem NPC1 a neve
 
[/quote]
 

Teszteld le és meglátod hogy igazam van.