-
Nos, eléggé régen dolgoztam NPC-vel és nem nagyon emlékszem hogy lehetséges.
Van 2 NPC-m, azt szeretném hogy az egyik X animot csinálja, a másik Y-t.. Hogyan oldható meg?
-
Mind ha player lenne.
-
Spawnolásnál ott van az ApplyAnimation de csak áll az NPC..
-
spawnál úgy csintad hogy lekérdezted hogy:
NPC-e?
Lekérdezted a Nevét?
-
Igen.
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname[24];
GetPlayerName(playerid, npcname, 24);
if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
{
SetPlayerInterior(playerid, 1);
SetPlayerSkin(playerid, 87);
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1,1);
}
return 1;
}
return 1;
}
-
A végen miért van 2 return? Vagy én nem látom jól a kódot.. Elég ha egy } jelet teszel oda és aztán zárod. Lehet nem látom jól a kódot mert nem gépen vagyok..
-
Jogos.. Kivettem mert felesleges, gõzöm sincs hogy került oda. ???
De a probléma fennáll :(
-
if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
ez helyett:
if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
-
if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
ez helyett:
if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
Ez pont az ellenkezõje.. Ha az npc neve nem NPC1 akkor fut le a függvény.
-
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"NPCAnim\", 1000, true);
return 1;
}
forward NPCAnim();
public NPCAnim();
{
new nev[24];
for(new x = 0; x < GetMaxPlayers(); x++)
{
if(!IsPlayerNPC(x)) continue;
GetPlayerName(x, nev, 24);
if(!strcmp(nev, \"NPC1\", true))
{
ApplyAnimation(x,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1,1);
}
}
return 1;
}
-
if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
ez helyett:
if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
Ez pont az ellenkezõje.. Ha az npc neve nem NPC1 akkor fut le a függvény.
[/quote]
ez pont az mikor a neve NPC1,akkor fut le a kombináció,és az övénél meg akkor ha nem NPC1 a neve
-
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"NPCAnim\", 1000, true);
return 1;
}
forward NPCAnim();
public NPCAnim();
{
new nev[24];
for(new x = 0; x < GetMaxPlayers(); x++)
{
if(!IsPlayerNPC(x)) continue;
GetPlayerName(x, nev, 24);
if(!strcmp(nev, \"NPC1\", true))
{
ApplyAnimation(x,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1,1);
}
}
return 1;
}
Köszönöm, ilyen megoldásra nem is gondoltam. :D Majd megpróbálom :)
if(!strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
ez helyett:
if(strcmp(npcname, \"NPC1\", true))
[/quote]
Ez pont az ellenkezõje.. Ha az npc neve nem NPC1 akkor fut le a függvény.
[/quote]
ez pont az mikor a neve NPC1,akkor fut le a kombináció,és az övénél meg akkor ha nem NPC1 a neve
[/quote]
Teszteld le és meglátod hogy igazam van.